sobota 25. května 2019

Urban Decay x Game of Thrones

Hra o trůny. Game of Thrones. Kdo by v dnešní době neslyšel o tomto úspěšném seriálu, který se objevil na obrazovkách HBO již v roce 2011. Pokud můj blog čtete déle, tak možná víte, že já sleduji seriál od doby, kdy vyšla na světlo světa 7. řada. Do té doby jsem se o seriál nějak nezajímala. Jelikož jsem mu už kdysi dávno dala šanci a zapnula si první díl, který jsem však musela po několika minutách vypnout, protože mě to vůbec nebavilo. O pár let později, tedy v roce 2017 jsem si ho zapnula znovu a snažila se překonat těch prvních pár minut, což se vydařilo a já po zhlédnutí prvního dílu musela zapnout další a pak další a zase další. Nakonec to dopadlo tak, že jsem všechny řady, které do té doby vyšly, viděla během pár týdnů. Nejsem však nějaká zarytá fanynka, která by znala každý detail ohledně tohoto seriálu. Minulý rok jsem však navštívila pár míst v Chorvatsku, kde se Game of Thrones natáčelo a dokonce jsem se vyfotila na železném trůnu. Pokud by vás náhodou zajímalo, kde všude jsem byla, můžete to najít v tomto článku a nebo se podívat na fotky na mém instagramu.




Dneska se však budu věnovat počinu Urban Decay, kteří ve spolupráci s tímto seriálem vytvořili limitovanou edici dekorativní kosmetiky k osmé a také poslední řadě. V této kolekci najdeme paletku očních stínů, tužky na oči, rtěnky, paletku rozjasňovačů, tekutou tvářenku a štětce ve tvaru mečů.
Když jsem se dozvěděla, že má vyjít tato limitovaná edice, sledovala jsem instagram Urban Decay každý den, abych se dozvěděla, co všechno tam bude. I když, jak už jsem zmínila, nejsem skalní fanoušek, jakmile jsem uviděla paletku, věděla jsem, že je to zlé. I kdyby totiž tato paletka nebyla GOT, ale úplně "obyčejná", musela bych ji mít, protože ty barvy jsou prostě a jednoduše úžasné!
Na paletku jsem si tedy dělala zálusk, odrazovala mě však cena. Paletka totiž stojí 1690 kč, s čímž jsem ale samozřejmě počítala. A když konečně nadešel ten soudný den a paletka byla dostupná i u nás, tak jsem měla samozřejmě pořádné dilema, jestli mi ta paletka za takové peníze stojí . Na paletku jsem se dívala hned v 5:00, když jsem vstávala, poté v 9:00 a ve 12:00. A stále byla skladem, tak jsem si řekla, že si ji asi tedy objednám, až dojdu domů. Před 15:00 jsem tedy došla, zapnula počítač a ejhle. Celá limitka byla vyprodaná. Bylo tedy rozhodnuto, paletku mít nebudu. 
Bohužel mě to v následujících týdnech dost užíralo a já paletku hrozně moc chtěla. Už mi bylo úplně jedno, že stojí tolik peněz, prostě jsem se rozhodla, že ji na 100% chci. Štěstí se na mě tedy usmálo a stihla jsem ji koupit na Sephoře.

No, po téhle rozsáhlé předmluvě byste si možná už rádi přečetli něco málo o té opěvované paletce, takže jdeme na to!
Paletka se nachází v krabičce, která má z přední strany ilustraci mečů, které se nacházejí na železném trůně, po bocích má znaky rodů a vzadu je vyobrazena paletka. Zajímavější však je, že je krabička ilustrovaná i zevnitř a je zde vyobrazení mapy. Paletka vypadá úplně stejně, jako krabička a je potřeba říct, že je opravdu velká, jelikož váží a měří 24,5 cm x 12,5 cm x 3,5 cm. Svým vzezřením mi připomíná spíše knížku než paletku. Není to tedy určitě žádná paletka na cestování. Ale proč je paletka vůbec tak velká? Je to kvůli papírovému železnému trůnu(jo, tohle si trochu protiřečí, ale jen trošičku), který je schován uvnitř. Mně osobně by vystačila v krabičce jen ta krásná paletka, ale musím uznat, že ten trůn dělá prostě dojem. Kromě trůnu se tu nachází nějaké texty od Daenerys a Tyriona a hlavně velké zrcátko. Samotná paletka se vysune z pod trůnu a můžete s ní ihned pracovat, protože už na sobě nemá žádné víko. 





Paletka má v sobě dvacet stínů, které jsou rozděleny na části The North, House Stark, House Lannister a House Targaryen. Každá část má pět stínů, z čehož je jeden větší, než ty ostatní. Menší stíny mají tedy váhu 0,85 g a ty větší 1,42 g. Stíny jsou zde jak matné, tak se shimmerem, ale i se třpytkami. Matné stíny jsou zde pouze tři a to mi přijde jako veliká chyba, protože líčení nejdou úplně lehce vytvořit. Pokud byste si tak chtěli vytvořit třeba kouřové stíny s jemným přechodem u části Targaryenů, tak máte opravdu smůlu, protože zrovna tato část má všechny stíny lesklé.


Co se týče pigmentace, tak pokud stíny naberete na prst, tak jsou rozhodně top! Horší je to, když chcete pracovat se štětcem, to lesklé stíny moc nechtějí spolupracovat. Ale pozor, je to stín od stínu. Stíny se shimmerem v rodu Starků jsou tedy úplně v pohodě, horší je to s těmi u Targaryenů. Ano, zase ti Targaryeni. Když jsem dělala líčení s každou částí zvlášť, u této se mi chtělo opravdu brečet, protože jsem už nevěděla, co vytvořit, aby to nebylo úplně vyblité a šlo to alespoň na těch fotkách vidět. Poté jsem měla problém se stínem Lannister Red nebo Take The Black, protože jsou dost pigmentované, suché a opravdu špatně se s nimi blendí. Pokud však nejste úplný začátečník a máte čas si se stíny vyhrát, není to zas až taková hrůza. 😊


Výdrž stínů je s podkladovou bází od UD super a vydrží vám úplně v pohodě například i osmihodinovou směnu v práci.

Na mé výtvory s touto paletkou se můžete podívat na mém makeupovém instagramu.

Jaký je tedy můj závěrečný verdikt?
Paletka je nádherná, jak svým zpracováním, tak samotnými stíny. Velmi dobře pigmentovaná, až na chybičky, které jsem zmiňovala. Má dlouhou výdrž. Největší chybou celé paletky je to, že obsahuje pouze tři matné stíny a to je zkrátka žalostně málo. Pokud tedy nejste fanoušek GOT a nemáte doma alespoň nějaké další paletky, kde matné stíny jsou, bude pro vás tato paletka nejspíš úplně zbytečná.

Sledovali jste Hru o trůny? Co říkáte na její konec? A hlavně žádné spoilery pro ty, co to ještě neviděli! 😅
A co říkáte na paletku? Líbí se vám?


7 komentářů:

  1. Fanúšikom GOT rozhodne nie som, popravde som nevidela ani jednu časť, ale táto paletka ma zaujala. Beriem ju skôr ako zberateľský kúsok, než ako plnohodnotnú paletku, aj keď tie farby sú naozaj krásne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Plnohodnotná určitě není, prostě se s tím ty líčení nedělají úplně nejlépe a je potřeba to zkombinovat i s jinými paletkami.

      Vymazat
  2. No teda tak to je paráda :) Tu paletku musím mít už jen kvůli té krabičce a trůnu :) Jsem taky fanoušek Hry o trůny, žu jsem viděla všechny díly a podobné věcičky prostě potřebuji :D pro radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. síce som seriál nesledovala, ale UD má vždy úplne dokonalé paletky :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je moje první paletka od Urban Decay a jsem spokojená, určitě si tedy pořídím i další, až mě nějaká zaujme. :)

      Vymazat
  4. S designem si tedy slušně vyhráli :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož neznám GOT, tak to nedokážu náležitě ocenit, ale stíny od Urban Decay nikdy nezklamou! Sama mám dvě paletky a nosím je nonstop. :)
    Skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)