neděle 9. června 2019

Jedny kalhoty, pět outfitů

Ahoj!
Dnešní článek bude outfitový, ale poněkud jiný než je u mě zvykem. Jelikož dneska bude v jednom článku ukázáno outfitů několik. A jak už napovídá název článku, bude jich pět a v každém budu mít jedny a ty samé kalhoty. Proč? Protože se mi hrozně zalíbily a zjistila jsem, že se s nimi dají kombinovat různé styly.
Kalhoty jsem si koupila v New Yorkeru za 500 kč. Původně jsem je chtěla jen kvůli výletu do Holandska, abych měla něco pohodlného na sebe. No, zamilovala jsem si je tak, že poslední dobou se mi nechce nosit nic jiného a ani nevím, kdy naposled jsem na sobě měla například džíny.

Outfit č. 1
Přehoz - New Yorker
Top - New Yorker
Boty - Deichmann





Outfit č. 2
Přehoz - New Yorker
Triko - Cropp
Kabelka -Cropp
Boty - Deichmann




Outfit č. 3
Sáčko - House
Bralet - Terranova
Boty - C&A



Outfit č. 4
Tričko - Wrangler
Kabelka - Cropp
Boty - New Yorker



Outfit č. 5

Mikina - Levis
Boty - Deichmann



Tak co myslíte? Hodí se ty kalhoty opravdu ke všemu? A který z outfitů se vám líbí nejvíce? 💕

5 komentářů:

Všem moc děkuji za komentář :)