neděle 12. května 2019

La Roche Posay Effaclar

V dnešním článku se zaměřím na trochu jinou kosmetiku, než jste ode mě nejspíš zvyklí. Bude to pečující kosmetika značky La Roche-Posay z řady Effaclar, která se soustředí na problematickou pleť.



Akné mě začalo trápit velmi brzy. Bylo mi asi 9 let, když mi na obličeji začaly rašit první malé pupínky. Musím přiznat, že to pro mě bylo dost nepříjemné, když ostatní holčičky měly ještě hladkou pleť jak dětskou prdelku. Toto trápení se mi však ještě zhoršilo okolo třináctého roku. A bohužel trvalo až do doby, kdy jsem již dávno nebyla v pubertě.
O značce La Roche-Posay jsem slyšela již před pár lety, ale popravdě jsem nechtěla do značky vynakládat tolik peněz, když jsem si nebyla jistá, jestli mi pomůže. Nedávno jsem však dostala dárkový poukaz od Benu lékárny. Na jejich eshopu najdete opravdu velké množství dermokosmetiky, jak už zmíněný La Roche-Posay, tak třeba i značky jako Vichy, Eucerin, Bioderma a mnoho dalších. 
Můj nákup mě nakonec vyšel doslova na několik stovek, protože kromě dárkového poukazu, zde byly velké slevy, kdy se z nákupu nad 600 kč, 200 kč strhlo. Což si myslím, že je opravdu dost výhodné. 
A co všechno jsem si tedy koupila?



Jako první jsem sáhla po cílené péči La Roche-Posay Efaaclar A.I., která obsahuje sice jen 15 ml, ale jelikož se používá pouze lokálně, tak si myslím, že vydrží dost dlouho. Tento produkt by měl napomáhat v urychlení hojení jizev a zastavit rozvoj akné. Může se používat večer před spaním i ráno před nanesením makeupu, mně osobně to však nevyhovuje, a proto ho nanáším jen večer. 
Jeho cena je 312 kč.



Dalším produktem, který jsem si do košíku přihodila byl La Roche-Posay Effaclar DUO+, krém, který lze použít jako podklad pod makeup a já ho taky tak používám. Někdy ho nanáším i během dne nebo večer. Redukuje začervenání a také pleť hydratuje po dobu 12-ti hodin. Přípravek by měl být vhodný pro všechny podoby akné, od lehké až po těžkou. 
Balení obsahuje 40 ml a jeho cena je 329 kč.



Jako další jsem si vzala La Roche-Posay Effaclar Micelární vodu, kterou používám vždy ráno před nanesením DUO+ a také po odlíčení makeupu, abych pleť kompletně dočistila. Voda hezky voní, je příjemná na pleti a čistí do hloubky.
Voda má 400 ml, a tak vydrží celkem dlouho. Její cena je 379 kč.



Další produkt, který jsem si koupila, byl La Roche-Posay Effaclar H čisticí krém, který obsahuje 200 ml a je na uzavíratelnou pumpičku, takže se dobře aplikuje. Díky tomuto krému, který pleť čistí a hydratuje, by se měla pleť postupně zlepšovat. Já krém používám asi 4x-5x týdně.
Cena tohoto krému je 366 kč.



Posledním produktem je La Roche-Posay Effaclar Gel, který používám přibližně 2x-3x týdně. Aplikuji krouživými pohyby na vlhkou pleť. Balení obsahuje 400 ml. Čistí pleť do hloubky, odstraňuje nečistoty a přebytek kožního mazu.
Tento čisticí gel stojí 329 kč.



Všechny tyto produkty od La Roche-Posay používám měsíc(Kromě této značky jsem za uplynulý měsíc žádnou jinou kosmetiku na pleť nepoužívala, samozřejmě kromě té dekorativní a také odličovacího mléka.) a musím říct, že se mi pleť celkem zlepšila. Když už se mi udělají pupínky, tak pouze nějaké menší a né žádné krátery velké přes celé čelo 😁. Také se mi pleť dost sjednotila. La Roche-Posay budu tedy testovat dál a pokud s ním budu i nadále spokojená, tak si ho určitě ráda koupím zas.
Tohle vše však pouze v té době, než nezaútočí hormony v podobě ovulace nebo menstruace. Bohužel ani tato kosmetika není žádný zázrak a to, co se vám vytvoří vnitřně bohužel nezastaví.


Pokud tedy můžu něco doporučit, co má také velký vliv na tvorbu pupínků, tak je určitě změna stravy. Já dost ubrala v pojídání sladkého a myslím si, že i tedy toto má na pleť velký vliv. Pokud vás tedy trápí aknózní pleť zkuste kromě pečující kosmetiky také zjistit, jestli vám to nezpůsobuje nějaká potravina.
Dále se zkuste vyvarovat sahání na obličej a pokud telefonujete, tak si dávejte mobil dál od tváří.
No a jako poslední věc, kterou bych vám doporučila, tak je to, abyste si nakoupili více malých ručníků na obličej a používali je opravdu jen na něj a na nic jiného.

A co vy? Máte problém s akné, nebo jste měli a můžete doporučit nějakou kosmetiku, která vám pomohla? 






4 komentáře:

  1. Ahoj, pěkný článek, tuto značku mám ráda, kupuji sice nepravidelně, ale vím, že je to pro mě sázka na jistotu a vysokou kvalitu. :-)
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Já tuto značku zkoušela zatím jen ze vzorečků a byla docela fajn. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, díky za komentáře, jsem ráda, že se nás najde více, kterých je s touto značkou spokojených. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od La Roche som raz mala nejaký čistiaci gél a bol veľmi fajn :) Akné nemám, ale keď sa mi niekedy vyhodí vyrážka, veľmi mi pomôže tea tree olej :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)