neděle 30. prosince 2018

Kosmetické adventní kalendáře 2018

Ahoj všem!
Už jste někdy kupovali jiné kalendáře než s cukrovinkami? Já letos poprvé podlehla kosmetickým kalendářům od Alverde a Balea. V tomto článku bych vám o nich chtěla něco málo říct. Samozřejmě to nebudou žádné recenze produktů, jelikož jsem je zatím ani všechny nevyzkoušela a samozřejmě nejde jen tak psát recenzi třeba na pěnu do koupele a nebo sprchový gel. 😀
Chci se teda zaměřit na kalendáře pouze tak nějak obecně.

Adventní kalendář Balea



Hodně jsem před koupí přemýšlela, jestli si ho vůbec vzít, protože, když jsem se dívala na internetu, co za produkty je uvnitř, tak mi přišlo, že spoustu z nich ani nevyužiji. V dm šel však rozum stranou a já si kalendář za 459 kč koupila. Jeden produkt tedy vyšel na cca 19 kč.
Jediná věc, která mě zklamala, bylo to, že jsem měla jeden produkt v kalendáři dvakrát. A tak mám místo krému na ruce, na který jsem se strašně těšila, dva krémy na obličej. Poté, co jsem přečetla fóra, tak jsem zjistila, že jsem nebyla jediná a těchto případů bylo více, ovšem zase s jinými výrobky. Další věc, která mi tak nějak vadila, bylo to, že po otevření byl v okýnku vždy nějaký text. Asi půlka okýnek byla napsána anglicky a další půlka německy. Nechápu, že kalendář nebyl rovnou celý anglicky, když Balea kromě Německa posílá adventní kalendáře i do okolních zemí.
Poslední věc, kterou bych chtěla zmínit je to, že hřející vánoční stromeček, který byl v posledním okýnku a na který jsem se strašně těšila, nefunguje. Uvnitř stromečku je kapalina a v té plave kovový plíšek, který se má zmáčknout, dokud nelupne a stromek se sám začne ohřívat. Bohužel, ať plíšek mačkám a ohýbám jak chci, tak se prostě nic neděje.



Adventní kalendář Alverde



Po koupi adventního kalendáře od značky Balea, jsem se rozhodla, že si koupím i Alverde. Ovšem, když jsem přišla do dm, nastalo zklamání, protože tam Alverde kalendář nebyl. Později, když už byly kalendáře ve slevách, jsem ještě jednou vyslala mého přítele, aby se šel podívat po tomto kalendáři a bylo to opravdu překvapení, když mi ho donesl do práce. Kalendář jsem tedy pořídila ve slevě za 299 kč a jedem produkt tedy vyšel na cca 12 kč.
V Alverde kalendáři byly taktéž okénka po otevření popsána různými texty, avšak v celém kalendáři byly německy.
Jediná věc, která mě zde zklamala, byla ta, že se ve dvou okénkách nacházeli vykrajovátka na perníčky, což podle mě nepatří do kosmetického kalendáře, ale spíše do kalendáře s nějakým jídlem.


Musím říct, že se mi kalendáře líbily i tak, a příští rok si nejspíše zase nějaké koupím. Protože se mi líbí, že si můžu každý den o adventu udělat radost něčím malým. 😊

Všem vám přeji krásný a šťastný nový rok plný úspěchů!💗

4 komentáře:

  1. Mala som Baleu, Alverde som mala minulá rok. Balea ma sklamal lebo obsahoval produkty z vianočnej edície. Ak by sa mi aj niečo páčilo, už sa mi to nepodarí zohnať v priebehu roka. No a stromček ako topka na 24teho ma sklamal, toto kozmetika určite nie je. Alverde bol minulý rok super, mal produkty stálej ponuky, ale tie vykrajovacie formičky mal tiež. Dokonca tam boli aj semienka na sadenie čiže 3 okienka len tak fuč. Avšak obsahovo bol lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Já raději kalendář se svíčkami, jako jsem měla letos. tyhle z DM mě nebaví.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Skoda, ze do nich davaju limitky. Ja kalendar beriem ako moznost vyskusat nove produkty a tie, ktore ma zaujmu si rada kupim i v plnom baleni. Tu sa to zial neda.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)