neděle 14. dubna 2019

Makeup Revolution Re-loaded paletky

Když jsem si asi před rokem koupila svou první Reloaded paletku v odstínu Division od Makeup Revolution a napsala na ni néé moc hezkou recenzi (tady), tak jsem si slíbila, že po této řadě už nikdy víckrát nesáhnu. OMYL. O několik měsíců později, když byla na MUR akce, jsem nevěděla co si mám vše pořídit a přihodila si do košíku i další 3 Reloaded paletky. Prostě jsem to riskla. Přece tyto levné a vychvalované paletky nemůžou být tak hrozné, jako ta, kterou jsem zkusila.
A jaké Re-loaded paletky jsem si tedy tentokrát vybrala?
Jako první jsem sáhla po Visionary, která v sobě má odstíny fialové. Poté jsem si vzala nude paletku s třpytivě zlatými a rosegold stíny s názvem Velvet Rose. A do třetice všeho dobrého(?) jsem čapla po paletce Newtrals 3, která je hlavně v teplých odstínech.

Paletky Re-loaded mají v sobě 15 stínů a stojí neuvěřitelných 140 kč. Gramáž každého stínu je 1,1 gramů. Paletky nemají své vlastní zrcátko, což je za takovou cenu pochopitelné. Mně to však vůbec nevadí, protože zrcátka v paletkách využívám opravdu málo. Fialová paletka Visionary obsahuje jedenáct stínů matných a čtyři stíny se shimmerem. Asi tak pět stínů je v odstínech fialových, jeden stín je růžový, šest stínů je v zemitých barvách, jeden stín je něco mezi fialovou a hnědou a dva stíny jsou bílé. S touto paletkou tedy vytvoříte jemné nude líčení v hnědém podání, ale také výraznější barevné. Další paletka je Velvet Rose, kterou můžete na fotce nad tímto textem vidět na pravé straně. V této paletce najdeme taktéž jedenáct matných stínů a čtyři se shimmerem. Paletka je hlavně v teplých zemitých odstínech, ale najdeme tady také nějakou starorůžovou. V poslední paletce s názvem Newtrals 3 najdeme zase(tentokrát již naposledy) jedenáct matných stínů a čtyři se shimmerem. Newtrals obsahuje převážně teplé stíny v odstínech červené. Najdeme tu však také zlatou, hnědou a nebo černou.





Co se týče kvality, tak jsou na tom všechny tři paletky úplně stejně. Matné stíny trošku práší, není to však nic hrozného a musím říct, že jsem měla paletky, které prášily o dost více a to byly třeba o několik stovek dražší. Stíny by se však i přesto měly dělat na obličeji jako první a až potom by se měl dávat makeup, aby šel prach ze stínů lehce setřít.
Se stíny se velmi dobře pracuje a jejich výdrž je za tu cenu opravdu úžasná. Je tedy asi potřeba použít kvalitní bázi pod stíny, ale bez té já osobně stíny nikdy nedělám, protože i ta nejdražší paletka na světě by mi asi moc dlouho na mých mastných víčkách nevydržela. S bází od Urban Decay tedy drží úplně super, dokonce jsem se s paletkou Newtrals 3 namalovala na párty a stíny vydržely až do šesté hodiny ranní.

Pigmentaci stínů můžete vidět na fotkách níže. Nenechte se však zmást, i když třeba fialové swatche vypadají žalostně, na oku jdou barvičky moc dobře vidět.





Pro lepší představu přikládám i fotky líčení z mého instagramu.




Za mě jsou tedy tyhle Re-loaded paletky TOP! Pokaždé když se s nimi líčím, tak nad nimi žasnu, stejně jako když jsem s nimi pracovala poprvé. Kvalita mnohokrát předčí cenu a troufám si říct, že tyto paletky mohou nahradit i paletky dražších značek. 

A jak jste na tom vy? Setkali jste se již s těmito paletkami a nebo jim díky této nízké ceně nevěříte? 

11 komentářů:

  1. U tejto rady mám tiež doma dve paletky a som s ním veľmi spokojná. Na tu fialovú som tiež už veľakrát pozerala. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. úplne s tebou súhlasím! :) tieto paletky sú top, či už kvalitou alebo cenou a rovnako som vždy príjemne prekvapená,keď sa s nimi líčim, pretože sú super! :) tvoje líčenia sú krásne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. myslím si ,že tieto paletky sú celkom fajn aspoň za tú cenu teda určite haha :D ja mám doma jednu a až na asi dva tiene, ktoré majú byť zelené a vyzerajú na očiach skôr do siva je úplne parádna. pracuje sa s ňou ľahko a je celkom dobre pigmentovaná - no a navyše som ju dostala v zľave na beautybay asi za 2 eurá a to sa oplatí :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  4. s těmihle konkrétně nemám zkušenosti, ale jinak mám jejich paletky moc ráda :) a máš to strašně krásně nalíčený!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  5. tak tie líčenia ma dostali..úplne dokonalé :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)