neděle 17. června 2018

Makeup revolution - Reloaded - Iconic Division paletka

Tahle paletka se u mě doma objevila čistě náhodou. Nikdy jsem si ji moc nepřála, pouze jsem po ní párkrát pokukovala. Mnohem více se mi od MUR líbila Mátová čokoláda, která má velmi podobné barvy. Nakonec jsem ale sáhla po této, protože stála asi o polovinu méně než zmiňovaná čokoládová paletka. Jestli jsem udělala dobře nebo ne, to se už dozvíte v dnešním článku.



Tato paletka je rozhodně napodobeninou Subculture paletky od Anastasia Beverly Hills. Až na to, že paletka od ABH stojí okolo 900 kč a paletka Iconic Division, kterou vidíte na fotce pouhých 140 kč.
Obal paletky je plastový, bez problémů se dá zacvaknout. Někomu by mohlo vadit, že je obal průhledný a chybí zde zrcátko, ale to už by paletka asi nestála tolik, co stojí. Já ovšem zrcátko nepostrádám, protože s sebou většinou všude tahám i mé zrcátko, které si můžu postavit na stůl a nemusím ho držet v ruce.
V paletce se nachází 15 stínů, převážně tedy matných, ale najde se tu také jeden třpytivý, jeden třpytkový a dokonce jeden lesklý.V paletce najdete jak stíny teplé, tak studené.


Ten lesklý stín určitě stojí za zmínku, protože mě mile překvapil a to tím, že se tváří jako obyčejný bílý stín, ale je holografický a po nanesení má růžové odlesky. Za mě určitě nejlepší stín v paletce. 
Další stín, který chci rozhodně zmínit je ten světle zelený se spoustou třpytek. Stín, od kterého jsem očekávala celkem hodně a bohužel mě zklamal. Pokud si na tento stín vezmete plochý štětec, všechny třpytky napadají pod oko a na víčku nezůstane skoro nic. Jako další variantu můžete zkusit štětec navlhčit, třpytky sice už pod oko neopadávají, ale nabalí se na štětec a nejdou aplikovat ani na víčko. Poté můžete zkusit stín nanést prstem. Na víčko už se něco málo obtiskne, ale stejně většina stínu zůstane na prstu a jako bonus vám zase trochu napadají pod víčko. Řekla bych, že tenhle stín je asi největší propadák celé paletky. 


Pigmentace celé paletky je bohužel nedostačující, alespoň tedy pro mě. Stíny působí na oku mdle. Ať použiji bázi pod oční stíny jakou chci, tu barvu to prostě nevytáhne.
Dalším mínusem je to, že i když na oko dám přibližně šest stínů, tak za chvilku to vypadá, jako bych tam měla asi jen tři, tudíž ani výdrž není to, co by tuto paletku zachránilo.


Poměr cena:kvalita je tady bohužel znát. A tak se paletka Iconic Division řadí k těm horším, co jsem zatím vyzkoušela. Každému však paletka sedí jinak, takže pokud by se vám zalíbila, tak se určitě podívejte i po jiných recenzích. Za mě je to však palec dolů a příště se pořádně rozmyslím, než si takovou levnou paletku koupím. 

11 komentářů:

  1. Od té doby, co jsem si navykla na high endové paletky, bych už tyto levnější nechtěla. Ne, že bych drogerkovou kosmetikou opovrhovala, hodně produktů, které mám, jsou právě z drogerky. Zvykla jsem si ale na tu vysokou pigmentaci, takže bych s touto paletkou měla stejný problém jako ty :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si pořídila z řady Reloaded jiné dvě paletky, New trals 2 a Iconic vitality a jejich pigmentace je dobrá až výborná.
    Iconic Division má krásné složení barev, ale při zkoušení na oči i na ruku v Rossmannu naprosto selhala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu Vitality jsem se taky dívala, ale právě se toho bojím, po této zkušenosti. :X

      Vymazat
  3. Já tedy koukala po té červené, líbí se mi ty barvy, ale trochu mě odrazuje, že dost z těch stínů vypadá velmi podobně.

    OdpovědětVymazat
  4. s paletkami MUR som zatiaľ nemala problém a táto vyzerá že má prenádherné zloženie farieb
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  5. Odstíny jsou teda moc hezké já mám doma tu čokoládovou paletku a teda byla jsem celkem spokojená ale ta pigmentace taky nebyla nejlepší :)
    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma dvě čokoládové, se kterými jsem, dá se říct, spokojená, ale tady té mentolové se právě bojím, aby to nebylo to samé "fiasko" jako tady ta Iconic Division.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já se snažím psát recenze vždy pravdivě, i když je to třeba formou spolupráce. :)
      Samozřejmě pokud je produkt super, tak bude pozitivní i ta recenze. :D

      Vymazat
  7. Nice post, dear! Looking good! :)
    Following you! Follow back?
    www.minnieart.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. To mě mrzí, že paletka není zas tak super, jak se mi na první dobrou zdála :-( stíny a celkově i jiné produkty od Makeup Revolution mám ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)