sobota 5. června 2021

Leopardí(+ hadí) plavky z Aliexpressu

Ahoj!

Dneska vám chci ukázat plavky se zvířecím potiskem - hit léta 2020. Pokud vám tedy nevadí, že je to trochu se zpožděním. 😀
Mně plavky došly v srpnu a už mi přišlo tedy zbytečné dělat nějakou recenzi, protože by plavky nikomu do konce léta nepřišli. Komu tedy nevadí, že bude tento trend nosit i o rok později(mně to tedy fakt neva), tak si je může objednat teď. 
Tento koncept článků jsem psala již před mnoha a mnoha lety, a tak už jsem trošku vyšla ze cviku. Doufám, že mi to tedy odpustíte. 



Miluji léto a miluji plavky. Každý rok si pořizuji alespoň jedny, je to taková moje malá úchylka hned po paletkách a botách. Plavky si pořizuji jak od dražších značek, tak z levnějších obchodů jako New Yorker a nebo právě z Aliexpressu, kde je často seženete za super cenu.
Když jsem se tedy minulé léto jako vždy dívala na plavky, zaujaly mě tyto leopardí. Po pročtení několika recenzí pod produktem, jsem se rozhodla, že si je tedy koupím. Hodně jsem se bála zvolit velikost, jelikož spodní díl potřebuji velikosti M a vrchní S. Rozhodla jsem se, že si teda objednám M a když mi nebude vršek nebo spodek, předám ho dál. Plavky jsem tedy objednala a čekala. Nakonec dorazily za měsíc. Dnes už budete mít plavky doma určitě rychleji, protože Aliexpress a Česká Pošta mají uzavřenou nějakou dohodu. Většinou jsou zde balíky do jednoho týdne a zbytek doby je přechovává pošta. Ale i přesto jsou balíky u vás dřív než tomu bylo v předchozích letech. 

Plavky mi tedy došly a vypadaly naprosto úchvatně! Po tom, co jsem si je zkusila jsem zjistila, že pro lepší velikost jsem se nemohla rozhodnout. Spodní díl mi sedí perfektně, nepadá mi a ani se nijak nezařezává. Je ušit ze dvou vrstev, takže neprosvítá. Vrchní díl je taktéž super. Díky tomu, že má podprsenka posunovací ramínka, tak si ji lehce nastavíte podle své velikosti. Podprsenka má také vycpávky, takže se nemusíte bát, že by vám něco prosvítalo či se rýsovalo. 

Já jsem tedy s plavkami moc spokojená a už jsem si je objednala i v hadím potisku, což můžete vidět na fotkách. Vše, co jsem popsala u leopardích plavek sedí i na ty hadí.







Dneska tedy jen takovýhle rychlý článek, ale doufám, že jsem vás na plavky i přesto navnadila. Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. plavky vypadají opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bych od plavek z Aliexpressu nečekala! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám plavek z Aliexpressu víc a vždy byly celkem fajn. Ono je hlavní, aby člověk četl recenze, pak se něco hezkého najde. :)

      Vymazat
  3. Můj styl to není... mně tohle prostě nesluší :-D ale tobě ano a vypadají na tobě fakt skvěle! :-) Já jsem si teď kupovala plavky ze SHEIN, doporučuji!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Ze Shein si chci taky objednávat nějaké věci, tak kdyžtak mrknu i na plavky :) Díky za tip

      Vymazat
  4. Vypadají krásně, i kvalita není špatná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný a zajímavý článek. Skvělé věci, které jste s námi vždy sdíleli. Dík. Pokračujte v psaní tohoto typu příspěvku.

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)