neděle 8. srpna 2021

Beauty Bay - Bright paletka recenze

 Ahojte všichni!

Konečně se zase dostávám k nějakému tomu článku. Poslední dobou už to opravdu nezvládám, kromě 12ti hodinových směn a brigády navíc, se k mému nedostatku času ještě před pár měsíci připojilo vyrábění výrobků z pryskyřice. Pokud byste chtěli na nějaké mé výrobky mrknout, stačí se jen podívat na @accessories_by_kendys
Teď už se ale pojďme vrhnout na to, o čem tady dneska bude řeč - paletka Bright od Beauty Bay. Pokud jste kosmetickým nadšencem stejně jako já, tak vám e-shop Beauty Bay určitě nemusím představovat. Nejspíš také i víte, že má e-shop spoustu vlastních produktů, jako jsou právě paletky či rtěnky. V listopadu, kdy jsem si tuto paletku objednala, měli na své produkty slevy. A já si teda řekla, proč paletku nezkusit, protože vyšla na cca 400 kč, což je za paletku se 42 stíny úžasná cena. I když už jednu velkou barevnou paletku doma mám, na téhle se mi opravdu moc líbilo, že obsahuje dost fialových a modrých stínů, které já prostě zbožňuju. Tuto paletku můžete sehnat i v matné verzi, kde jsou všechny stíny stejné, jen matné. (logicky 😀)


Jak jsem již zmínila, paletka obsahuje 42 stínů, které jsou snad ve všech možných barvách, které můžete na oko dát - hnědá, šedá, černá, růžová, červená, žlutá, oranžová, zelená, modrá a fialová. 25 stínů je matných a zbytek je se shimmerem. Žádný ze stínů není třpytivý. Matné stíny jsou sušší, a tak lehce opadávají, ale v pohodě jdou setřít štětečkem. Gramáž každého jednotlivého stínu je 1,4 gramů, a tak jsou i celkem velké. Paletka má uvnitř i velké zrcátko, ale jak pokaždé říkám, já ho nevyužiji. Spíše to zmiňuji kvůli vám, kdyby to pro někoho byla zásadní informace. 😀


Stíny jsem za tu dobu, co mám paletku doma využila již nespočetněkrát. Samotné testování jsem však dělala i tak, jak jsem na to zvyklá. Jedno oko si pouze zapudrovala a na druhé si nanesla také bázi od Urban Decay. První se podíváme na oko s bází, kde šly stíny krásně nanést, byly dost výrazné a také vydržely celou dobu. Oko, které bylo bez báze už na tom bylo o dost hůř a to v každém tomto aspektu. Stíny se nanášely dost špatně a byla opravdu mdlé, takže se musel pigment nanášet, dokud nebyl sytý. Taktéž stíny nevydržely takovou dobu a po pár hodinách se začaly slévat. Já však pevně věřím, že většina z vás, co se maluje, tak jsou báze na oční stíny nedílnou součástí vaší makeup taštičky. 




Já jsem s paletkou dost spokojená a musím říct, že za málo peněz je zde hodně muziky. A to i přesto, že se musí stíny podpořit nanesením báze. Určitě v budoucnu plánuji nakoupit i jiné jejich paletky, třeba tuhle velkou dělají i v nude verzi, takže pokud jste fanouškem hnědých odstínů, tak to bude něco pro vás. 

Nakonec přidávám ještě nějaké líčení, které jsem udělala s touto paletkou. Více najdete ne mém instagramu makeup by Kendys





PS.: Pokud byste si chtěli něco málo přečíst o mně a dalších beauty blogerkách, tak určitě mrkněte na tento článek od parfumerie Douglas. 

Mějte se všichni krásně a zase někdy!



10 komentářů:

  1. Tak jsem si říkala super paletka za pár korun a takových barviček, ale já báze pod oční stíny nepoužívám, protože mi na oku zkrátka nedělají dobře a to už jsem jich vyzkoušela opravdu dost. Takže asi paletku vynechám. :D Každopádně ty si s ní vytvořila neskutečné looky. Ten poslední s palmou! Wau.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné líčení si s paletkou vytvořila :) na mě by byla až moc barevná

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to jsou barvičky! A to líčení? Supeeer!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vypadá úžasně, tolik krásných barviček v jedné paletce! :)) A líčení se ti moc povedlo!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne! Si naozaj šikulka! :) Tá paletka má nádherné farby, no ja si okrem riasenky na oči nič viac nedávam, haha

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! ♥ Já v běžné dny taky nosím jen řasenku, korektor a pudr. Líčím se jen doma a nebo když jdu třeba někam s kamarádkami. :)

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentář :)