neděle 4. dubna 2021

Fotoprodukty z e-shopu Tiskařík

 Ahoj!

Dneska vám chci ukázat, co si můžete vytvořit na e-shopu Tiskařík. Článek je z větší části spolupráce a musím se vám přiznat, že bych nejspíše tuto spolupráci za normálních okolností nevzala. Teď si nejspíše kladete otázku, tak proč si ji přijmula?! No, má to jediný prostý důvod. Pojďme se vrátit na začátek.

V listopadu 2020 mě napadlo, že bych mohla k Vánocům udělat mamince stolní kalendář na další rok, protože co si budeme vykládat, kalendář je potřebný snad v každé domácnosti. Ihned jsme se tedy se sestrou vydaly fotit nějaké fotky, abychom je mohly použít. Nakonec jich však nebylo dost a kromě fotek ze zrcadlovky bylo potřeba přidat i nějaké staré fotky, které nebyly až tak kvalitní. Abych vám to přiblížila, byly foceny na selfie kameru, která měla pouhé 2 mpx. Tudíž asi chápete, že jsem se bála, že tyto fotky budou vytištěny dost nekvalitně. Naštěstí jsem se obávala zbytečně. Když objednávka dorazila i s druhým kalendářem pro kamarádku k narozeninám, oba dva kalendáře vypadaly naprosto super. Kvalita fotek se nezhoršila a vypadaly přesně jako v digitálním formátu. Už po této zkušenosti, jako "normální" zákazník, bych Tiskařík doporučila všem. A tohle je tedy odpovědí na to, proč jsem spolupráci vzala. 



Na Tiskaříku najdete spoustu fotopředmětů, kterými si můžete uchovat vzpomínky, nebo stejně jako já, obdarovat blízké. Kromě stolních kalendářů si zde můžete pořídit také kalendář na stěnu, fotoknihy, obrazy, hrnky, pexeso, fotografie velkých formátů, ale také milníky a ročenky. Dokonce zde můžete najít i portál speciálně pro svatby, kde si můžete nechat vyrobit pozvánky na svatbu, jmenovky na stůl, obrazy a spoustu dalších věcí. Pokud chystáte svatbu, tak vřele doporučuji na Tiskaříka mrknout. 

Teď už se ale pojďme mrknout na to, co jsem si vybrala já. Jako první jsem si udělala pexeso, jelikož pexeso miluji a mít ho s vlastními fotkami? To je sen! 😀
Můžete si vybrat ze dvou variant. Levnější pexeso za 99 Kč s logem Tiskaříka na zadní straně a nebo dražší variantu za 199 Kč, kde si můžete vložit na zadní stranu svou vlastní fotku. Vytvořit pexeso není vůbec těžké, prostě jen vložíte fotky do připravených okýnek. Fotky nemusíte předtím ani ořezávat, stačí když je v okýnkách posunete tak, jak budete chtít, aby vypadaly. Společně s pexesem dostanete i vytištěnou krabičku, kterou dost oceňuji. Kartičky mají skvělou kvalitu, úplně jako pexeso, které zakoupíte v hračkářství. 





Dalším produktem je hrnek. I v této kategorii si můžete vybrat z několika možností. Hrníčky jsou v ceně od 189 Kč. Co se týče materiálu, můžete si vybrat hrnek keramický, skleněný a nebo plecháček. U keramických hrnků si pak můžete ještě vybrat i provedení a velikost. Můžete si také vybrat ze spousty barev a designů. Já zvolila velký hrnek v klasické bílé, ze kterého zrovna piju čaj při psaní tohoto článku, a fotku si natáhla, co nejvíce to šlo. K fotce si také můžete vybrat přiložené kliparty, které jsou v různých tématech jako cestování, láska, jídlo, přátelství a další. Já však nechala hrneček pouze tak, jak ho můžete vidět na fotce. Můj hrníček stál 239 Kč a má objem 400 ml.



Poté jsem si vybrala výtisk tří fotek ve formátu 20×30, kdy je cena za 1 kus 28,9 Kč. Tyhle fotky si dám později do rámečků a někam si je pověsím. Nejvíce je vidím asi někde na chodbě. 😀
Samozřejmě jsem si vybrala zase fotky z cest a to z italského jezera Lago di Sorapis, Fontánu di Trevi v Římě a moji maličkost u kostelíku v Kotoru. Fotky mají skvělou kvalitu, jsou matné a došly zabaleny tak, aby se nepoškrábaly. 






No a jako poslední tady mám tento fotoobraz ve velikosti 90×50 v ceně 899 Kč. Má představa tohoto obrazu je někde nad gaučem. A víte, co je nejvtipnější? Že ještě ani nebydlím ve svém bytě, který musíme zrekonstruovat, dokonce jsme ještě ani nezačali a já už mám vybraný obraz do obýváku. Holt někdy se musí začít z druhé strany zařizování. 😀
Já vím, že se zase budu opakovat, ale obraz je kvalitní a jedním slovem je prostě úžasný. Udělal mi neskutečnou radost. 



Myslím si, že víc slov už ani psát nemusím, abyste pochopili, že se mi produkty opravdu líbí a Tiskařík vám mohu doporučit. No a takový osobní předmět, jako třeba hrníček s rodinnou fotkou může být super dárek ke dni matek.


A co vy? Už jste někdy dávali dárky v podobě fotoproduktů?

11 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovéhle dárky jsou super, protože jsou osobité, kreativní ale zároveň člověk nemusí být nějak extra šikovný, utratit majlant nebo strávit na tom mládí. :D :) Většinou takové kalendáře dáváme babičkám a dědečkům a snažíme se, aby tam byly fotky celé rodiny, případně pejsků apod.

      Vlasta

      Vymazat
    2. Já bych řekla, že jsou to nejlepší dárky. Hlavně přesně, jak píšeš..pro babičky a dědečky :)

      Vymazat
  2. Fotoprodukty dávám ráda, začala jsem snad už před dvěma roky s kalendáři a pokračuju s tím dál a dál. :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalendáře s vlastními fotkami jsou nejlepší. Za prvé je to praktické a za druhé je to osobní dárek, který potěší. :)

      Vymazat
  3. S Tiskarik.cz som aj ja nadviazala spoluprácu a je veľmi vydarená. Vytvorila som si krásnu fotoknihu, ktorých máme doma viac. Vôbec nemám pocit, že by to malo byť iba pre dedkov a babky. Fotoknihy považujem za takú modernú obdobu klasických fotoalbumov a je to lepšie hlavne v tom, že sa fotky netratia, keď sú konkrétne priesvitné obaly na uložie fotiek potrhané. Viem si predstaviť, že by som si takú fotoknihu alebo aj rodinný kalendár s vlastnými fotkami dávala tlačiť trebárs aj každý rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já musím zase přiznat, že fotoknihy moc nemusím, raději si nechám vytisknout fotky. :)

      Vymazat
  4. Jooo, tak to bývá. Nejdřív obraz, potom byt. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, že jo. :D
      A mně se mamka divila, proč si pořizuji obraz do obýváku, když ještě nemám byt. :D

      Vymazat
  5. Tak všechny tyto věcičky vypadají moc fajn a jako dárky se určitě hodí, já osobně dávám ráda fotodárečky, přeci jen, klasické, ale zároveň vždy originální svým způsobem a je to hezká věc jak se připomenout třeba prarodičům za kterými tak často nejezdí člověk i když by chtěl nebo tak. Na stránku se určitě podívám. A tedy, musím uznat, že mě ani nenapadlo kolik toho jde vymyslet za výrobky. Super článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Taky by mě nenapadlo, že mi někde udělají vlastní pexeso. Já už před pár měsíci přemýšlela, jak bych si ho vyrobila sama. :D A zrovna to pexeso bude třeba i originálním dárkem pro moji ségru, která taky ráda hraje. Chtěla bych jí ho vyrobit z fotek našich(již zesnulých) potkánků. :)

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentář :)