sobota 26. prosince 2020

Kosmetické adventní kalendáře 2020

 Všechny vás zdravím!

Jako každý rok jsem si pořídila nějaké ty kosmetické adventní kalendáře. První v řadě jsem objednala dvanáctidenní kalendáře od Mad Beauty. Mad Beauty je anglická značka, která má svou vlastní řadu produktů, ale také hlavně spolupracuje s Disney. Najdete zde masky na obličej, antibakteriální gely, balzámy na rty, paletky, bomby do koupele a spoustu dalších věcí, které mají úžasné balení. Já si jejich první produkt koupila už před pár měsíci a byly to plátýnkové masky v podobě Ariely a Uršuly. Jejich malou recenzi jste mohli najít tady. Tento podzim se Mad Beauty objevilo také na stránkách Pink Pandy a když jsem tam uviděla také adventní kalendář s Disney princeznami musel být můj! 
Kromě tohoto kalendáře jsem si také objednala kalendář se Zvonilkou, kterou sice úplně v lásce nemám, kalendář však sliboval produkty do koupele a na tělo a to bylo něco pro mě. Princezny byly v ceně 569 Kč a Zvonilka stála 489 Kč.
Jelikož jsou kalendáře jen dvanáctidenní, rozhodla jsem se, že budu v liché dny otvírat jeden a v sudé zase druhý. 
Pokud jste, stejně jako já, milovník Disney, musíte uznat, že ty kalendáře prostě vypadají parádně. 



Mad Beauty kalendáře už jsem tedy měla, ale co teď? Budu si pořizovat ještě nějaké? Koupím si i stálice od Balei a Alverde? Tohle rozhodla jediná návštěva dm, kdy jsem si šla JEN pro pastu. Ano, jak už asi tušíte odešla jsem z obchodu a v podpaží držela i oba dva kalendáře. 



Tento rok jsem se rozhodla, že budu produkty z kalendářů trochu více zaznamenávat, a tak jsem fotila každý den od 1.12. až do 24.12. všechny věci, co jsem v kalendářích našla.

1.12.
  • Alverde - Sprchový gel Kurkuma
  • Balea - Sprchový peeling
  • Mad Beauty - Bomba do koupele s vůní marakuji


2.12.
  • Alverde - 3v1 olej s arganovým olejem
  • Balea - Pěna do koupele s vůní vaflí a kakaa 
  • Mad Beauty - Tělové mléko


3.12.
  • Alverde - Sůl do koupele s mořskou solí
  • Balea - Zimní šampon
  • Mad Beauty - Bomba do koupele s vůní kokosu


4.12.
  • Alverde - Tělové mléko zázvor
  • Balea - Maska na vlasy
  • Mad Beauty - Mycí houba


5.12.
  • Alverde - Čistící balzám mandlový olej a aloe vera
  • Balea - Sůl do koupele 
  • Mad Beauty - Tělové mléko marakuja


6.12.
  • Alverde - Sáček na zeleninu
  • Balea - Mýdlové květy
  • Mad Beauty - Pilník na nehty


7.12.
  • Alverde - Hydratační krém s kokosovým olejem
  • Balea - Tělové máslo
  • Mad Beauty - Pilník na nehty


8.12.
  • Alverde - Sprchový gel mučenka
  • Balea - Zimní krém Q10
  • Mad Beauty - Bomba do koupele


9.12.
  • Alverde - Krém na ruce s bambuckým máslem
  • Balea - Sprchový gel s vůní malin
  • Mad Beauty - Sprchový gel s vůní malin


10.12.
  • Alverde - Oční krém
  • Balea - Balzám na ruce a nehty
  • Mad Beauty - Sůl do koupele


11.12.
  • Alverde - Pleťový mandlový olej
  • Balea - Mycí gel a odličovač očí 2v1
  • Mad Beauty - Pilník


12.12.
  • Alverde - Odličovací tamponek
  • Balea - Vlasový balzám
  • Mad Beauty - Krém na ruce


13.12.
  • Alverde - Tělové mléko
  • Balea - Pečující oční krém 
  • Mad Beauty - Balzám na rty kokos


14.12.
  • Alverde - Mycí gel aloe vera
  • Balea - Tělové mléko s vůní sladké vanilky
  • Mad Beauty - Balzám na rty


15.12.
  • Alverde - Odličovač očí
  • Balea - Máslo na nohy
  • Mad Beauty - Sůl do koupele s vůní jablka


16.12.
  • Alverde - Maska na obličej
  • Balea - Mýdlo na ruce
  • Mad Beauty - Pilník


17.12.
  • Alverde - Sprchový peeling - jojobový olej
  • Balea - Mléko na vlasy
  • Mad Beauty - Houba


18.12.
  • Alverde - Krém na nohy - máta
  • Balea - Denní krém
  • Mad Beauty - Sůl do koupele


19.12.
  • Alverde - Krém na ruce - granátové jablko
  • Balea - Peeling na nohy s vůní mandarinek a smrkového jehličí
  • Mad Beauty - Balzám na rty s vůní jahody


20.12.
  • Alverde - Krémový sprchový gel s kokosovým olejem
  • Balea - Maska na obličej
  • Mad Beauty - Balzám na rty


21.12.
  • Alverde - Vyhlazující fluid na tělo - citrusový olej
  • Balea - Balzám na rty
  • Mad Beauty - Sůl do koupele s vůní broskve


22.12.
  • Alverde - Jemný krém aloe vera
  • Balea - Sprchový gel s vůní lískových oříšků, nugátu a čokoládových sušenek
  • Mad Beauty - Bomba do koupele


23.12.
  • Alverde - Hygienický sprej na ruce - pomerančový olej
  • Balea - Mýdlo na ruce
  • Mad Beauty - Krém na ruce s vůní kokosu


24.12.
  • Alverde - Svíčka
  • Balea - Čelenka
  • Mad Beauty - Sprchový gel



A jaký je můj finální verdikt?
Alverde jako vždy potěšil, super kosmetika a dokonce i ty nekosmetické dárky byly fajn. Rozhodně lepší než minulý rok, kdy jsme tam mohli najít například magnet a nebo kartičku na dárek. Hodně mě potěšil sáček na zeleninu a odličovací tamponek.
Balea také nezklamala. Spousta voňavých limitek a z ne-kosmetiky tam byla pouze čelenka, která je však dost užitečná. Takže za mě super.
Nejhůře jsou na tom kalendáře od Mad Beauty. Myslela jsem, že za tu cenu tam budou lepší věci, než houba na umývání a dva pilníky v každém kalendáři. U MB se tedy příště pořádně rozmyslím, jestli pořizovat nebo ne. Abych řekla ale i něco pozitivního, je pravda, že mají super lahvičky, které půjdou znovu hezky naplnit. Vždy si totiž tyto cestovní verze lahviček nechávám a když někam jedu na pár dnů, tak si do nich naleju sprchový gel, šampon, atd., abych nemusela kupovat další travel size kosmetiku. 



2 komentáře:

  1. Skoda, ze Alverde a Balea do kalendarov vkladaju len limitky. Preto som si radsej kupila kalendar od znacky Nivea. Ak ma nieco zaujme, mozem si to potom kupit aj v plnom baleni.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale předchozí roky mělo Alverde i dost miniatur normálních produktů a některé si teď i kupuji v plném balení. :)

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentář :)