neděle 20. prosince 2020

Biome.cz - sérum na řasy a vitamíny na nehty

Krásný den všem!

Dneska vám ukážu, co jsem si pořídila od Biome.cz. Když mě oslovili ke spolupráci, tak mě jako první napadlo, co bych si tam asi JÁ tak mohla pořídit. Jakmile jsem se však jejich e-shopem trochu prokousala, přeci jsem si jen našla něco, co mě zaujalo. Byly to séra na řasy. Jelikož si často lepím řasy kvůli líčení, tak mi také sem tam nějaké vypadnou a já začala pozorovat, že už je nemám tak hezké jako dřív. Jako další věc jsem si vybrala vitamíny na nehty, jelikož se mi nehty často třepí a poslední dobou mi ani pořádně nerostly, protože jsem je musela kvůli třepení více stříhat. 


Já už kdysi jedno sérum na řasy zkoušela, musím se však přiznat, že na nějaké rutiny jsem celkem lempl a protože jsem ho používala tak 1x týdně, výsledek se samozřejmě nemohl dostavit. Od té doby jsem tedy žádné jiné sérum neměla. 

Pokud se podíváte na eshopu Biome do kategorie pro růst řas, najdete tam hned několik produktů. Já se mezi nimi chvilku rozmýšlela, nakonec jsem však sáhla po tom, které je určeno na řasy i obočí.


Sérum jsem si aplikovala na horní i spodní řasy každý večer po dobu jednoho měsíce. Aplikovat se musí přímo ke kořínkům řas, ne do jejich délek, tam by to totiž nemělo vůbec žádný efekt! Díky tenkému štětečku není aplikace problém a v pohodě se dostanete i ke kořínkům. Já myslím, že to nemusím ani moc komentovat, protože rozdíl můžete vidět sami. Řasy hezky dorostly do délky a také jsem zpozorovala, že mi znovu narostly i tam, kde už jsem je měla protrhané. Určitě tedy sérum pomáhá i na zahuštění.

První fotka ukazuje rozdíl řas před používáním séra a po jednom měsíci, ta druhá ukazuje celý měsíční progres po týdnech.



Obočí jsem samozřejmě taky neopomenula a sérum si dávala každý večer do chloupků u kořene nosu, kde ho mám trochu prořídlejší. Fotky bohužel nemám, protože by to na nich asi nešlo moc poznat, ale zaznamenala jsem, že mi tam začaly růst maličké tenké chloupky. Sérum tedy určitě nějakým způsobem zabralo, i když to není na první pohled pozorovatelné. Myslím si, že když se ale sérum bude do obočí nanášet delší dobu, výsledky tam budou. 

Lashtoniic by měl vydržet až 10 týdnů, já ho momentálně používám 7 týdnů a vypadá to, že je ho ještě dost. Patří k těm levnějším sérům a stojí 949 Kč. Velkou výhodou shledávám také to, že i když se stane, že se sérum dostane do oka, nemusí se vyplachovat. 

Teď už se ale přesuneme k dalšímu produktu, který jsem si vybrala a to jsou vitamíny na nehty. V kategorii Zdravé nehty najdete kromě těchto vitamínů také Biotin, který je dobrý i na kůži a vlasy. Já však nakonec zvolila NailCare +, který stojí 405 Kč. V tomto vitamínovém komplexu naleznete spoustu prospěšných látek jako například vápník, zinek, hořčík, vitamín C a další. Jejich množství v jedné tobolce se pohybuje od desítek miligramů po sto miligramů. Pokud tedy nemáte dostatek nějakého určitého vitamínu či minerálu, určitě nestačí jen tenhle produkt a budete si muset přikoupit něco dalšího. Ale to je jen taková vedlejší informace. 😊



Hodně jsem se bála toho, že budou tobolky příliš velké a já je nebudu schopna spolknout. A taky že velké jsou, ale naštěstí to není vůbec žádný problém, protože lehce sklouznou do krku. Pokud byste však i tak tabletky nedokázali spolknout, tak je můžete klidně "otevřít" a obsah si vysypat na lžičku. 

Balení lze užívat 1 - 2 měsíce, záleží na tom, jestli si zvolíte dávkování po jedné tabletě denně a nebo po dvou. Já si dávám vždy jednu tabletku, takže mám vitamínů dost na dva měsíce.

Tato fotka je pořízená po měsíci užívání. Momentálně jsem již skoro u konce druhého měsíce a mé pocity z nehtů jsou takové, že mi připadají pevnější, lesklejší a méně se třepí. 


To je ode mě pro dnešek všechno a doufám, že se zase brzy setkáme u dalšího článku. 
Určitě mě nezapomeňte sledovat na mém kosmetickém instagramu, kde přidávám menší recenze, reels videa a také hlavně mé líčení. 
 
Už jste zkoušeli nějaké sérum pro růst řas nebo nějaké vitamíny na nehty?

3 komentáře:

  1. Ještě jsem nic z toho nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. To sérum asi vyzkouším. Teď mi po jednom dost začervenaly oči, ale tohle od Biome má lepší složení.

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)