neděle 3. ledna 2021

Revolution X Petra - XOXO paletka

Ahoj, dneska vám přináším recenzi na paletku XOXO od Petralovelyhair ve spolupráci s Makeup Revolution. Myslím si, že Petru ani paletku nemusím nějak představovat. Když paletka na jaro vyšla, přemýšlela jsem, jestli si ji vůbec pořídit. I když se mi zpočátku líbila o mnohem víc, než její první paletka ve spolupráci s Revolution, tak jsem si říkala, že ji asi kupovat nebudu. Ale nikdy neříkej nikdy, že jo. Když jsem ji potom náhodou uviděla v Rossmannu ve slevě, nějak se nade mnou zlomila hůl a já si ji pořídila. Paletku jde sehnat přibližně za 300 Kč, ve slevě se cena může pohybovat i okolo 200 Kč. 

V paletce najdeme 36 stínů od nude přes teplé odstíny až po ty studené. Není problém tudíž vytvořit jednoduché denní líčení, ale i výrazné večerní a to hned v několika barvách. Najdeme zde 21 matných stínů a 15 stínů se shimmerem. Myslím si, že takovýto poměr stínů matné/třpytivé je úplně dostačující. Nechápu, když poslední dobou vidím paletky, které mají více stínů se shimmerem a méně matných. Myslela jsem si, že tohle je spíše problém minulosti, ale u některých značek na to opět můžeme narazit. Jasnou dominantou této paletky jsou stíny modré a fialové, které z ní přímo vyzařují. Stíny jsou pojmenovány např. jako Upper East Side, Dorota, 24/7, Maldives, atd. Gramáž každého stínu je 0,8 g. 



Co se týče pigmentace, tak ta není dle swatchů až tak super, ale pokud je nanesete na bázi, tak barvy nádherně vyniknou. Zatím jsem se nesetkala se stínem, který by byl třeba hůře pigmentovaný. Stíny lehce opadávají pod oko, ale není to nic velkého, co by nešlo oprášit štětcem. 



Výdrž stínů je u této paletky opravdu skvělá. Když jsem stíny testovala, tak na mém zapudrovaném mastícím se víčku vydržely nějakých 5 hodin a na víčku s bází až 8 hodin, dále jsem již stíny netestovala. Nedávno jsem si je však dávala na celý den - cca od 9:00 do 20:30 a musím říct, že známky opotřebování byly skoro minimální a stíny trochu slezly v očním ohybu. 


Paletku bych doporučila všem, kteří by rádi šli i trochu do barev, ale zase nechtějí nic přehnaného. Revolution zase předvedl, že i paletka z drogerie v řádu pár stovek může být kvalitní. 

Nakonec ještě přidávám fotky a video v hlavní roli s touto paletkou:







2 komentáře:

  1. Paletka vypadá krásně, ale úplně bych ji nevyužila :(

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Mně přijde paletka úplně super! Jsou tam fakt všechny možné barvy... je fakt, že modrou sice nepoužiješ každý den, ale jednou za čas, když chceš sladit stíny s outfitem, se hodí. :D
    Moc se ti ty modré a zelené oči povedly. :)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)