neděle 5. ledna 2020

Kosmetické adventní kalendáře 2019

Ahoj všem!
Článek jsem psala ještě v prosinci, a tak tam budu označovat rok 2019 jako "tento" rok a rok 2018 jako minulý. 😀

Kdo z vás si tento rok pořídil nějaký adventní kalendář? Já tento rok dostala po velmi dlouhé době čokoládový a samozřejmě jako minulý rok, i tento jsem si pořídila kosmetické kalendáře od značek Balea a Alverde.
Musím se vám přiznat, že dodnes nemám spotřebovány všechny produkty z minulých kalendářů, a tak jsem dost přemýšlela nad tím, jestli si tento rok vůbec něco pořizovat. Když jsem ale vešla do Dm drogerie a uviděla tam poslední dva kalendáře od Alverde, tak jsem si jeden musela ihnet hodit pod paži a přihodit tam i ten od Balei.

Zatím jsem pár produktů již vyzkoušela, ale moc jsem toho ještě nestihla. Tak jako minulý rok, i tento se v Alverde kalendáři nacházelo několik úplně zbytečných produktů. A dokonce se odvažuji říct, že to bylo ještě horší. Zatímco loňský kalendář nabízel vykrajovátka na perníčky, letos jsme tam mohli najít záložku do knížky a magnet s německým textem, to je však ještě v pohodě. Nejhorší byla dárková kartička, která byla taktéž s německým textem a vůbec nic extra na ní nebylo. Takovou kartičku si může každý vyrobit i doma. Tímto mě kalendář opravdu zklamal. Abych však nebyla jen negativní, Alverde skrýval i velmi kvalitní produkty. Mým nejoblíbenějším je rozhodně pleťový olej s šípkovou růží, který se nacházel v kalendáři i minulý rok a já si ho poté musela pořídit i v plné velikosti. Další super věcí zde byly pleťové krémy s šípkovou růží, denní a noční. Opravdu mi vyhovují a nejspíše si je pak taky pořídím. Z pečující kosmetiky se mi také zamlouvala Hydratační maska s kyselinou hyaluronovou. Co se týče dekorativní kosmetiky, tak i ta se zde nacházela, z čehož jsem byla velmi mile překvapená. Kromě konturovací tužky na rty se v okýnku s číslem 24 skrývala matná rtěnka v odstínu Rosé Delight a já si ji ihned oblíbila. Je na rtech dost příjemná a ta barva je prostě úžasná.


Nyní se přesuneme ke kalendáři od značky Balea. Zde nebylo moc překvapivých věcí. Jako i minulý rok se zde objevily sprchové gely, sprchový peeling, nějaký ten šampon a balzám na vlasy, masky a gely na pleť. Z čeho jsem měla největší radost byla noční maska na rty, která je fakt příjemná a jelikož já si rty mažu na noc balzámem, tak je to pro mě rozhodně dobře využitelná věc. Radost mi také udělal noční krém Q10, který používám v zimě na suchá místa.
Největší blbost, která se mohla v kalendáři objevit byly koupelové konfety, které se přichytily na okraje vany a musely se potom drhnout, aby vůbec slezly dolů. Určitě však nebylo v tomto kalendáři tolik zbytečností, jako u Alverde.



Co mě na těchto kalendářích neuvěřitelně štve, je to, že se díky nim spotřebuje spousta zbytečných plastů. Já to však řeším tak, že prázdné obaly, které jdou ještě znovu použít nevyhazuji a použiji je při krátkých cestách, kdy se mi nechtějí vozit velké sprchové gely a šampony. 
Kalendáře mají samozřejmě i svoji výhodu a to díky tomu, že můžete objevit spoustu nových produktů, které si pak můžete zakoupit ve větším balení. 

V půlce prosince jsem byla přesvědčená, že další rok už do těchto kalendářů nepůjdu, ale Alverde nakonec velmi mile překvapilo, tak ještě uvidím, času na rozhodování mám ještě dost. 😀

A co vy, také jste si pořídili adventní kalendáře? Máte nějaké tipy? 😊


2 komentáře:

  1. Já jsem měla letos "jen" ten čokoládový, ale musím se přiznat, že ten od Alverde mě taky lákal :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Čauky, před nedávnem jsem mela zákrok na této klinice. Teď používám přípravky Belda jako je sprchový gel a jiné.

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)