neděle 20. října 2019

Outfit #30 - Růžová

Ahoj všem!
Myslím si, že více příhodně než "Růžová" jsem tento outfit pojmenovat nemohla. Je to moje asi nejoblíbenější barva a hned v závěsu za ní jsou černá, šedá a modrá. Čeho si asi každý ihned všimne je růžový kabát, který mám z Gatu a už jsem si od pár lidí vyslechla, že vypadá jako župan. To je mi však úplně jedno, mně se líbí a to je myslím hlavní. 😊
Další věc, která upoutá pozornost je rozhodně malá plastová kabelka ve spolupráci Karla Lagerfelda a kosmetické značky ModelCo, kterou jsem měla již v minulém outfitu. Ke kabelce byla také kosmetika v mini  verzi a to dvě rtěnky, dva lesky na rty a tužka na rty. Nevím, jestli je ještě k dostání, ale měli ji na eshopu Douglas. 😉
V neposlední řadě zaujmou taky asi růžové semišové boty. Nosím je jen výjimečně, protože i když mají malý podpatek, tak se mi v nich moc dobře nechodí a to hlavně z důvodu, že jsou mi volné u kotníků a mají hladkou podrážku, která uklouzne snad kdekoliv. No jo, to je ta nevýhoda nakupování bot na eshopu.




Kabát - Gate
Triko - New Yorker
Sukně - Vietnamci
Kabelka - Karl Lagerfeld, ModelCo
Boty - Čas na boty




Tohle je jeden z posledních outfitů letošního roku. Nemusíte se bát, už vás s nimi dlouho otravovat nebudu a budu konečně psát i něco jiného, jako třeba recenze na kosmetiku a cestování po Itálii. 😊
Jak se vám líbí dnešní outfit?

2 komentáře:

Všem moc děkuji za komentář :)