neděle 6. října 2019

Outfit #29 - Dlouhá šedá vesta

Dnešní outfit je jeden z těch, nad kterými jsem musela trochu víc přemýšlet. Hlavní věc, kterou jsem vám totiž zde chtěla ukázat je dlouhá šedá vesta, kterou jsem koupila před několika lety v New Yorkeru. K vestě jsem zkoušela různé věci, hlavně tedy trika, která bych k ní mohla použít a padlo mi do oka tohle starorůžové, které se mi k vestě pozdávalo do tohoto počasí nejvíce. Nebo tedy do počasí, které bylo před pár dny, dneska už by se to moc nehodilo. 😀
Dále jsem si vybrala mé oblíbené kalhoty, které skoro ani nesundávám, ale slibuji, že tento rok už je na blogu neuvidíte. Potom stačilo už doladit detaily. Takže jsem přidala starorůžové tenisky, psaníčko od Karla Lagerfelda ve spolupráci s ModelCo, černý klobouk a outfit byl na světě.



Klobouk - Bershka
Triko - New Yorker
Vesta - New Yorker
Kalhoty - New Yorker
Boty - New Yorker
Kabelka - Karl Lagerfeld + ModelCo



Jak se vám líbí dnešní outfit? Já musím přiznat, že se mi líbí fakt hodně! 💕

5 komentářů:

Všem moc děkuji za komentář :)