neděle 27. října 2019

Outfit #31 a #32 - pončo a žlutý kabátek

Ahoj!
Dneska jsem si pro vás připravila zase dva outfity v jednom článku. A to hlavně proto, že nemám moc fotek, které bych vám tady mohla k outfitům ukázat, tak jsem je spojila do jednoho postu. Jelikož jsem byla minulé úterý vyřezávat osmičku, tak jsem měla další týden celkem dost nateklou pusu a ty fotky zepředu prostě vypadaly hrozně! 😆 Musím přiznat, že mě to ještě dneska bolí. Nejhorší na tom je, že mi ta bolest vystřeluje až do ucha a to fakt není žádná sranda. Když jsem byla před půl rokem vytrhávat dvě osmičky najednou, bolelo mě to jen trošku a asi dva nebo tři dny. Teď už to bude skoro druhý týden a příští úterý jdu vydělávat stehy, tak doufám, že už bude všechno v pohodě a budu moct jíst normální jídlo a ne pořád dokola jen smoothie a přesnídávky. Poslední osmičku půjdu taky vyřezávat, ale to až na začátku nového roku. Už teď se hrozně těším! 😓 

Teď už ale pojďme k samotným outfitům..
První outfit zaujme hlavně pončem(divné skloňování)😃. Jinak na něm není asi nic zvláštního. Co by vás ale mohlo zajímat, tak jsou fotky, které jsem v tomhle outfitu dělala. Snažila jsem se o to, udělat nějakou hezkou podzimní fotku, jak vyhazuji listí do vzduchu. Pončo mi v tom však pořád dokola bránilo a buď mi vždy vyletělo přes obličej a nebo spadlo úplně. Z padesáti různých fotek je tedy celkem použitelná jen jedna, kterou sem přikládám. Na zbytek se můžete podívat na mém instagramu. 



Pončo - F&F
Košile - Tally Weijl
Kalhoty - Bershka
Kabelka - Cropp
Boty - New Yorker




Druhý outfit je o dost barevnější než ten předchozí. Jelikož jsem si zapomněla v počítači paměťovku a zjistili jsme to až na místě focení, museli jsme se pro ni vrátit a teprve potom jsme mohli začít fotit a jelikož na to už nebylo tolik času, tak mám schopnou fotku jen jednu. Nedá se nic dělat, lepší něco nežli nic.😁
Kabátek mám z minulého roku z F&F, ale viděla jsem ho tam i teď, takže pokud máte některá zájem, tak se po něm určitě mrkněte. 😉


Kabátek - F&F
Svetr - F&F
Legíny - New Yorker
Boty - New Yorker
Kabelka - z pouti


No a to je vše. Pro tento rok se s outfity loučím a shledáme se zase na jaře! 

2 komentáře:

Všem moc děkuji za komentář :)