neděle 29. září 2019

Outfit #28 - Nastává podzim

Tak, už je to bohužel tady. Zase nastává další podzim. Přitom mi přijde, že ten minulý byl sotva před chvílí. Teploty už nejdou nad 23°, ale ještě není přes den ani méně než 10°, což je jenom dobře. Takový podzim mi ještě nevadí. Můžu pořád nosit nějaké normální oblečení, ale bude to čím dál tím horší a já budu brzy chodit zachumlaná v péřové bundě. Nesnáším zimu, vážně nesnáším. Máte to někdo stejně, nebo zimu naopak milujete?

Dnešní outfit ještě odpovídá babímu létu. Košile hraje hlavní roli a společně s botami dodávají outfitu nějakou jedinečnost. Když vám zmíním ceny těchto věcí, tak mi možná ani nebudete věřit. Košile stála úžasných 90 kč a boty dokonce 70 kč a to už jich mám několik let.
Košile dodává outfitu podzimní nádech díky své barvě. Celkově barvy jako hnědá, žlutá, oranžová a červená ve mně evokují podzim.











Košile - New Yorker
Šortky - New Yorker
Kabelka - Cropp
Boty - Gate


Jak se vám líbí dnešní outfit?

5 komentářů:

Všem moc děkuji za komentář :)