neděle 15. září 2019

Outfit #26 a #27 - poslední letní outfity

Ahoj! Před pár dny jsem se vrátila ze slunné Itálie a můžu tedy zase začít psát nějaké ty články. Chtěla jsem něco napsat již na cestách, ale vůbec na to nebyl čas. Celé dopoledne, někdy i celý den jsme strávili pryč a když jsme došli na ubytování, tak už nebyla síla vůbec něco psát.

Dneska vám ukážu moje poslední letní outfity, které jsem nafotila ještě před dovolenou. Léto nám skončilo a já mám pocit, že jsem ani nestihla vytáhnout všechny letní věci ze skříně. Hrůza! Klidně bych si to léto ještě o nějaké dva měsíce prodloužila. 😀
Naštěstí nás snad ještě čeká babí léto a já nafotím alespoň ještě nějaké podzimní outfity před zimní pauzou.

První outfit je čistě černobílý, a dle mého se na něm nedá nic zkazit. Po opravdu velmi dlouhé době jsem vytáhla své milované bílé tenisky na platformě. Řekla bych, že jsem je na sobě neměla možná už i dva roky a to kvůli tomu, že byly strašně zašpiněné a když jsem se je pokoušela vyčistit, tak jsem je sice očistila, ale zežloutly. Potom když jsem je zkoušela znovu vyčistit, tak jsem na ně vzala savo. No, zežloutly ještě víc. Pokud se vám toto taky někdy stane, tak pro vás mám malý tip, který jsem vygooglila a mým botám pomohl, vypadají teď o 99,9% lépe.
Na bílé látkové boty budete potřebovat: kartáček, mýdlo Jelen, sodu. Já postupovala tak, že jsem první boty vydrhla mýdlem a pak jsem na to nanášela pastu, kterou jsem si namíchala ze sody a vody. Potom už se boty jen dají na sluníčko a až uschnou, tak se opláchnou od zbytku sody. Tento postup jsem musela opakovat dvakrát, aby byl výsledek co nejlepší. 😊



Tričko - House
Přehoz - New Yorker
Šortky - New Yorker
Boty - Cropp
Kabelka - Cropp
Brýle - New Yorker



V druhém outfitu se tentokrát objevuje sukně, kterou jsem doplnila spíše takovými ležérními věcmi a musím říct, že se mi tento styl dost líbí. Sukně je super a hodí se snad ke všemu. Jak k elegantním věcem, tak sportovním. A nejlepší na tom je, že ji v New Yorkeru seženete hned v několika barvách a stojí do 150 kč.


Bunda - H&M
Cropped top - New Yorker
Sukně - New Yorker
Ledvinka - Cropp
Boty - New Yorker


Který outfit se vám líbí více? Mně určitě ten druhý. 😊💕

3 komentáře:

Všem moc děkuji za komentář :)