sobota 17. srpna 2019

Outfit #24 a #25 - Riflová bundička a červená

Je tady další outfitový "článek", tentokrát je v hlavním podání riflová bundička a červená barva. Bundičku jsem sehnala za úžasných 349 kč na eshopu H&M a naprosto jsem si ji oblíbila. Nosím ji teď snad ke všemu, k čemu to jen jde. Což si taky můžete všimnout na následujících fotkách. 

Na prvním outfitu mám k bundičce sportovnější styl, kde si každý nejspíše všimne červených šortek, které jsem taktéž koupila na H&M a stály 299 kč. Byla jsem z nich nadšená, ale když mi došly, tak to nadšení bohužel opadlo. Jelikož jsou kraťasy jako kousek hadříku, jsou celkem průhledné a tak si pod ně nemůžete vzít třeba světlé spodní prádlo, protože půjde ihned vidět. Šortky jsou ale hodně pohodlné, a tak jim tu malou průhlednost odpustím. Znovu bych si je ale za takovou cenu určitě nekoupila. 

Cropped top - New Yorker
Šortky - H&M
Bunda - H&M
Boty - Deichmann
Batoh - House




Druhému outfitu vévodí červené šaty, které jsem taktéž koupila na eshopu H&M za 299 kč. Na léto absolutně ideální, jen mi trochu dělají neplechu na hrudníku a trošku se tam krčí, za to však šaty nemůžou, nýbrž má malá prsa. 😀


V kterém outfitu se Vám líbí bundička více? 😊

4 komentáře:

  1. Víc se mi líbí ten outfit s šortkami. Ty samy o sobě jsou nádherné, škoda té průhlednosti :(

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit s červenými šortkami je úžasný...no za mňa je tá rifľová bundička naj v každom doladení <3
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné outfity, najmä ten s tými červenými šatami :)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)