neděle 11. srpna 2019

Rock for People 2019 - outfity

Rozhodla jsem se, že tento rok nebudu psát o Rock for People jako o takovém, ale že vám jen ukážu mé outfity, které jsem si vzala s sebou. 
Když 1. prosince 2018 na facebookové události RFP oznámili pomocí adventního kalendáře, že k nám zamíří Bring Me the Horizon, bylo jasno. Dvacet minut od doby, kdy jsem se to dozvěděla, jsme už měli zakoupené lístky, jelikož BMTH posloucháme s přítelem oba dva. Nakonec uběhly ty dlouhé měsíce jako voda, a bylo 4. července!

První den, kdy měli vystoupit právě BMTH byl naprosto jasný. Musela jsem si samozřejmě vzít tričko z jejich merche, které teda na fotce bohužel nejde moc vidět. 😑

Tričko - Bring Me the Horizon
Džínsová bunda - H&M
Šortky - New Yorker
Boty - Vietnamci (tuším) 😀
Ledvinka - Cropp




Druhý den nám počasí taky přálo a já si teda mohla vzít outfit, který jsem měla již dopředu promyšlený z domova. Jediným problémem byly boty, které jsem si koupila pár dnů před fesťákem, a tak mě pěkně otlačily, ale s tím jsem samozřejmě počítala. Holt, jak se říká... parádo, trp. 😀

Bralet - New Yorker
Šortky - New Yorker
Šaty - House
Boty - New Yorker
Křivák - New Yorker
Ledvinka - Cropp




I třetí den nám počasí krásně vyšlo a tento den jsem outfit vymýšlela tak nějak za pochodu. Vzala jsem si s sebou o něco víc topů, abych se mohla rozmyslet až v Hradci. Nakonec jsem tedy k šortkám zvolila krajkový bralet a outfit se mi opravdu dost líbil. 

Bralet - New Yorker
Šortky - New Yorker
Vesta - H&M
Boty - Vietnamci
Ledvinka - New Yorker




Jak se vám líbí outfity, které jsem si na festival oblékla? Popřípadě, který se vám líbí nejvíce?

2 komentáře:

Všem moc děkuji za komentář :)