neděle 4. srpna 2019

Outfit #22 a #23 - v hlavní roli černá, zelená a tyrkysová

Poslední dny to na ideální léto nevypadá. Venku je sice dusno, ale sluníčko moc nesvítí a skoro každý den prší, alespoň teda tady u nás. Na koupališti jsem nebyla ani nepamatuji, mám pocit, že to bylo na konci června a od té doby nic. Buď bylo horko a já byla v práci a nebo jsem byla někde jinde. Ráda bych se ještě chtěla zajet okoupat a opálit, než pojedeme na dovolenou. Tam totiž žádná válečka nebude a vrátíme se až v polovině září. Jsem jediná, která by mohla mít léto klidně i 200 dnů v roce? 😀
No nic, přestávám kecat o blbostech a jdu vám ukázat mé dva outfity, ve kterých, jak už název článku napovídá, dominuje černá a zelená nebo tyrkysová.


První outfit je dle mého spíše na letní večery, kdy jdete posedět někam do restaurace, nebo například na nějaký drink, protože jednoduché zelené šaty zde doplňuje černý křivák. Přes den si tedy tuto kombinaci neumím úplně představit. 😀

Šaty - H&M
Křivák - New Yorker
Boty - C&A
"Ledvinka" - Handmade by Shellka




No a druhý outfit je právě do toho horkého dne. Díky klobouku vám totiž sluníčko nesvítí přímo na pokožku hlavy, s čímž já mám celkem problém, protože mi stačí jeden den u vody a už ji mám spálenou. No a další výhodou je dlouhá sukně, která vám stíní nohy a když je ještě z dobrého chladivého materiálu, tak máte vyhráno. A nebo to taky může být nevýhoda, protože vám sukně prosvítá tak, že pod ní ještě musíte mít černé šortky, jako já. 😀

Klobouk -Bershka
Bralet - Terranova
Sukně - New Yorker
Boty C&A
Kabelka - pouť


Který z outfitů se vám líbí více?

3 komentáře:

  1. Heh, mě taky přijde, že letos to léto žádné není. Na koupališti jsem byla jednou, jinak byla horka přes všední dny, kdy jsem byla v práci a o víkendu bylo opět hnusně a pršelo.
    Víc se mi líbí outfit se sukní, ten je teda fakt boží! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se alespoň ještě jednou na koupališti zastavím. Moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Mne viac ten šatičkový. Šaty maju velmi peknu farbu.

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)