neděle 11. listopadu 2018

Too Faced - Then & Now

Ahoj všichni!
Posledního srpna jsem vyrazila do Brna na nákupy a když jsem vešla v Olympii do Sephory, zaujmula mě paletka Then&Now od Too Faced. O to víc se mi líbila, když jsem si sáhla do testeru a udělala si swatche na ruku, které byly naprosto oslňující. Paletka ovšem stála 1590 kč, a tak jsem měla obrovské dilema, jestli ji za takovou cenu vzít. Jenže paletka mi svými barvami, leskem a třpytem prostě učarovala a já to riskla.
Je to tedy moje nejdražší paletka a současně první paletka od Too Faced. A já vám o ní dneska něco málo povím.


Paletka vznikla na oslavu 20. výročí Too Faced, obsahuje 10 stínů z roku 1998 a 10 úplně nových stínů z roku 2018, které byly inspirovány právě těmi starými. Paletka má opravdu překrásný třpytivě růžový obal, který zdobí staré logo Too Faced. V krabici společně s paletkou byl i miniaturní sešitek, ve kterém najdete 6 tipů na líčení s touto paletkou. 

Jak už jsem zmínila, v paletce je 20 stínů, rozdělených do dvou řad a poslední stín v každé řadě je ještě rozdělen na dva. V řadě z roku 1998 je to černá a čistě bílá a v roku 2018 černá a smetanově bílá. Dohromady je tedy stínů vlastně 22.
Gramáž všech stínů je 22,5 g.



Je zde 5 matných stínů, 6 stinů se shimmerem, 5 stínů se třpytkami a 6 stínů čistě třpytivých.
Pigmentace stínů je úžasná, o čemž se můžete přesvědčit i na dalších fotografiích. Před použitím této paletky si ale nemůže dávat makeup, ani nic podobného a hned se také dozvíte proč. Matné stíny a stíny se shimmerem jdou krásně blendit do ztracena. Tyto dva druhy stínů ovšem celkem práší pod oko a rozhodně to nepůjde jen tak lehce oprášit štětcem, ale jedině setřít vlhkým vatovým tampónkem. Stíny se třpytkami a třpytivé stíny taktéž hodně opadávají pod oko.
Další problém je zas se třpytivými stíny, jelikož nejdou pořádně nabrat na plochý štětec a to ani, když se navlhčí. Nejlépe jdou nabrat prstem, to ale ovšem už není tak precizní jako se štětcem. Teď jsem ale zkoušela i pěnový aplikátor z jiné paletky a šlo to s ním perfektně. Takže pokud můžu doporučit, na třpytivé stíny si vytáhněte pěnové aplikátory z jiným paletek a pokud ho nikde nemáte, tak určitě kupte. Já osobně si chci na třpytky kupovat aplikátor od Huda Beauty.
Třpytivé stíny jsou celkem jemně namlety, až na stíny Glitter Donut a NSFW, které mají velké plíšky a opadávají ze všech nejvíce.




Výdrž stínů je fantastická, vydrží bez problémů celý den a ještě večer, když je odličuji, tak pořád drží na svém místě. Jediný problém je tedy s těmi třpytivými, protože během dne opadávají a máte je potom po celém obličeji.
Paletka je tedy opravdu super, ale mohla by být alespoň o něco levnější, protože až taková bomba to zase není, díky těm opadávajícím a prášivým stínům. Na druhou stranu ale cenu chápu, jelikož šlo o limitovanou edici a já jsem nakonec stejně ráda, že ji doma mám.

3 komentáře:

Všem moc děkuji za komentář :)