pátek 2. listopadu 2018

Makeup Revolution - Rosegold čokoládová paletka

Ahoj! Po dlouhé době jsem si připravila článek kosmetický, a to recenzi čokoládové paletky Rosegold od Makeup Revolution. Tuto paletku mám již od května, a tak už je potřeba o ní něco málo říct. Po této paletce jsem slintala už od té doby, kdy ji vydali, protože ty barvy uvnitř jsou prostě neskutečné.
Paletka má obal jako každá jiná z kolekce čokoládových paletek, jen tahle má teple hnědý obal s roztékající se čokoládou v barvě rosegold.


Jako vždy se uvnitř nachází 16 stínů, které nesou názvy jako Dirty Rich, Gold Digga, Barbie nebo třeba Touch me. Je zde 8 matných stínů v teplých tónech a 8 třpytivých stínů, které jsou také převážně teplé.
Dále tu můžeme najít skvělé přechodové stíny jak v hnědých, tak červených odstínech.


Se stíny se pracuje velmi dobře, některé sice trochu opadávají pod oko, ale není to žádná tragédie a myslím si, že tohle je prostě u paletek naprosto běžné. 
Co se týče pigmentace, tak ta je úplně super. Na fotce, kde mám swatche na ruce to sice moc krásně nevypadá, ale jakmile se štětec dotkne víčka, tak je to bomba!


Stíny vydrží na oku několik hodin, ale potom se trošku slévají do sebe, není to však nic extrémního. Pigmentace ale vydrží opravdu velmi dlouho! Měla jsem stíny na sobě asi 9 hodin a z pigmentace se prostě nic nevytratilo a když jsem se večer odličovala, měla jsem pořád hezké červené kouřovky. 
Tato paletka je za mě prostě super a nemám k ní žádnou kritiku, o které bych věděla. 💗

5 komentářů:

Všem moc děkuji za komentář :)