čtvrtek 11. října 2018

Oufit #20 - Vínový kardigan

Ahoj, mám tady další outfit, který vznikl absolutně spontánně. Jednoho dne jsem se domluvila, že si s kamarádkami půjdeme sednout na kafe. Věděla jsem, že si chci po dlouhé době udělat nějaké výrazné líčení a sáhnout po nové paletce plné teplých stínů. A samozřejmě jsem si k červeným odstínům musela vybrat oblečení v podobné barvě, jak to často dělám. Vytahovala jsem si tedy ze skříně jeden kousek za druhým a vymýšlela, co bych si mohla na naše posezení obléct. Jako první jsem si zkoušela můj rolákový top bez rukávů ve vínové barvě, k tomu černé kalhoty, které jsem nakonec vyměnila za černé šortky. Najednou jsem ve skříni zahlédla vínový kardigan, a tak jsem si ho vzala na sebe. Pořád tomu ale něco chybělo a v tom mě to napadlo. Koupila jsem si přece nový černý pásek! No, a outfit byl na světě. Přidala jsem moji velmi oblíbenou černou kabelku a k tomu všemu moje nejlepší podzimní boty. Hotovo!
Co si o celém outfitu myslíte vy?




Top - Cropp
Kardigan - Takko
Šortky - New Yorker
Pásek - New Yorker
Boty - CCC


Dneska je článek napsán opravdu narychlo, jelikož odcházím za chvíli do práce a zítra odjíždíme na výlet do Kodaně, tak doufám, že i těch pár řádků se dá číst. Moc vám všem díky za přečtení! 😊 PS: Určitě se můžete těšit na fotky z Kodaně na mém instagramu a na článek, který poté taky určitě vyjde.

6 komentářů:

  1. celé ako to je je to super! mega ti pristane ta vinová farba a nekonečne žeriem tie topanky!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit, veľmi sa mi to páči :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký outfit, akorát jsi ho už měla na sobě asi letos naposled :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vím, zmiňovala jsem to i na facebooku, když jsem vydávala článek. :(

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentář :)