pátek 28. září 2018

Outfit #19 - Pruhovaná košile

Ahoj, jsem tu s dalším outfitem. Řekla bych, že tentokrát je to takový neobyčejný outfit, který by si na sebe moc lidí nevzala. Nevím ani proč, ale mám z něho prostě takový pocit.
Ihned jak jsem košili zahlédla v obchodě Pull&Bear, tak se mi zalíbila. Měli ji tam v několika barevných variantách a mně se nejvíce líbila tmavě modrá s oranžovými proužky, tu bohužel neměli v mé velikosti a tak jsem sáhla po bílé se zelenými proužky. Šla jsem si košili vyzkoušet a hlavou už se mi honily myšlenky, jak bych takový kousek mohla asi nosit. Kromě obyčejně zapnuté košile mě napadla také varianta s bílým tričkem pod rozepnutou košilí, no a nakonec taky košile převázaná obyčejným černým páskem.
Doma už jsem ke košili a pásku začala vymýšlet další věci, které by se k tomu hodily, aby byl outfit kompletní. Dost záludnou pro mě byla kabelka, vůbec jsem netušila, co bych si k takovému outfitu vzala. I když mám totiž kabelek dost, mým problémem je, že mám asi pouze dvě obyčejné černé a pak už jen samé takové, které se hodí opravdu jenom k něčemu. Nakonec jsem zvolila psaníčko větších rozměrů, které můžete vidět na fotce.




Košile - Pull&Bear
Džíny - H&M
Boty - Deichmann
Psaníčko - Aliexpress
Brýle - New Yorker
Pásek - New Yorker


5 komentářů:

Všem moc děkuji za komentář :)