pátek 19. října 2018

Outfit #21 - Žlutý kabátek

Ahoj!
Prosím? Že nemáte ještě mých outfitových článků za poslední dobu plné zuby? To je jedině dobře, protože tady máme další! 😀
Hlavním prvkem, kterého si každý všimne je jednoznačně kabátek. Mám ho z letošní kolekce F&F. Kupovala jsem ho naprosto nečekaně, když jsem šla do Tesca s 1000 kč v kapse, no a zrovna tam měli 20% slevy, čehož jsem samozřejmě musela využít. Kabátek jsem tedy koupila za 480 kč místo 599 kč. O to více mě naštvalo, když byl o dva nebo tři týdny později ve slevě za 350. Kromě tohoto žlutého tam měli také starorůžový. Takže holky, pokud se vám líbí, určitě zaběhněte do nejbližšího Tesca a nebo přímo F&F.
Kabátek je velmi lehký, možná bych to ani nenazývala kabátkem, ale přehozem z kusu látky. Je opravdu jen do teplejšího podzimního či jarního počasí.
Já mám outfit vyfocen dokonce ve dvou variantách, jedna s kotníčkovými polobotkami a druhá s boty na podpatku. A to hlavně kvůli tomu, že jsem se v polobotkách moc necítila, protože jsem malá a kabátek mě na fotkách také dost zkracuje.




Kabátek - F&F
Triko - New Yorker
Kalhoty - H&M
Kabelka - Cropp
Boty - CCC/Čas na boty


I přesto, že jsou varianty na 99,9 % stejné, se vás zeptám. Které boty se k outfitu hodí víc? 😊
Mě osobně se líbí obě dvě stejně a žádnou variantu neupřednostňuji, jen v té s podpatkami se cítím více sebevědomě.

6 komentářů:

  1. Sympatické, pôsobí to inteligentne ale stále módne :-) Mimochodom lepšie to vyzerá s opätkami, dle mého :-D Tak mi napadlo, že možno bude zaujímavá aj chlapská perspektívna :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, moc díky za názor. Mě osobně těší, že si takový článek nečtou jen holky. :D

      Vymazat
  2. Krásné, jednoduché! Já teď taky v F&F ulovila svetr, který byl z cca 400 zlevněny na 100 a hned jsem ho musela mit. Jinak sice jsem na tebe narazila poprvé, ale outfity mě vážně baví, není to nic složitého, ráda koukám co ostatní nosi a mě to kolikrát inspiruje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s kabátkem ulovila ještě svetr za 199. Přijde mi, že v plným cenách už ani oblečení nekupuji, protože to nestojí za to.
      Mockrát ti děkuji. :) ♥

      Vymazat
  3. Jéé, tak ten je krásný! Takovou barvičku ve svém šatníku nemám a dělám velkou chybu :-) protože nudně vypadající ostatní kousky outfit tenhle kabátek rozzáří a vytvoří krásný outfit!! Perfektní Kendy :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Jakmile jsem uviděla tu barvu, tak jsem věděla, že ho musím mít! :) Děkuji ♥

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentář :)