sobota 22. září 2018

Outfit #18 - Květinové peplum

Ahoj,
po opravdu dlouhé dlouhé dlouhé době jsem si připravila článek s outfitem. Poslední outfit se tu objevil v květnu, a tak bych se měla opravdu stydět, protože jsem přes léto nestihla vůbec nic nafotit. Je tu ještě někdo komu léto strašně rychle uteklo? Já ho pomalu ani nestihla zaregistrovat a už je podzim. Přináším Vám tedy alespoň ještě kousek teplého počasí tímto outfitem.
Popravdě se mi outfit nechtěl moc fotit, jelikož jsme šli celkem pozdě a než jsme vůbec vymysleli, jakou destinaci v tom našem maloměstě zvolit, byla už skoro tma. Nakonec jsem tedy pár fotek vybrala, ale bylo jich jen poskrovnu. Možná to taky znáte, kdy vyfotíte cca 50 fotek a vyberete si 3. To je přesně můj případ. 😁
Tenhle outfit není ničím extra výjimečný, je to jeden z outfitů, o kterých moc nepřemýšlím a prostě si je obleču, ale i přesto si myslím, že dokáže upoutat pozornost.




Top - New Yorker
Přehoz - New Yorker
Džíny - H&M
Kabelka - Cropp
Boty - New Yorker


Momentálně mám vymyšlených asi 10 článků a z toho asi 5 už je rozepsaných. Příští týden bych vydala možná další dva outfitové + článek o Aerodromu. Poté už by měli pomalinku spatřit světlo světa i články z dovolené se spoustou fotek a také nějaké recenze. Tak mi držte palce, ať to stíhám a nevyjde to až v roce 2019. 😀

10 komentářů:

Všem moc děkuji za komentář :)