pátek 14. září 2018

Mystery Bag od Makeup Revolution

Ahoj!
V dnešním článku vám ukážu, co na mě vyskočilo z mystery bagu od Makeup Revolution. V srpnu měli MUR akci, a to takovou, že jste mohli nakoupit za 800 kč a více a dostali jste ke svému nákupu mystery bag v hodnotě 1000 kč. Jak už napovídá název, nemohli jste tušit, co na vás v balíčku čeká, ale každý baliček byl prý naprosto jedinečný. Já několik dnů odolávala a říkala jsem si, že nebudu zase zbytečně utrácet za kosmetiku. Bohužel mě moje zvědavost zase jednou doběhla a já si teda objednala pár věcí. Některé z nich jsem potřebovala nebo chtěla již delší dobu, ale přihodila jsem tam i 3 nové paletky z Reloaded kolekce za 140 kč, u kterých jsem si slíbila, že už si je nikdy nepořídím. Omyl, jsem prostě nepoučitelná. O tom, jestli jsou paletky tak špatné jako minulá Division, vám napíšu v nějakém příštím článku. Tentokrát jsem si vybrala paletky v odstínech Velvet Rose, Visionary a Newtrals 3. Jako další jsem si do objednávky přihodila bílé linky, které jsem již nějakou dobu sháněla a fixační sprej na makeup, který jsem chtěla taky již delší dobu vyzkoušet. Nakonec jsem si tam ještě přihodila i tmavší odstín korektoru, protože jsem měla z dovolené opálený obličej, který už ale stihl vyblednout, takže nakonec je mi korektor zase k ničemu. 😒
Teď už se tedy vrhnu na tu část, díky které jste na tento článek nejspíše klikli. Co vše se tedy ukrývalo v mém mystery bagu?


  • Tři laky od Freedom ve světlejší fialové, tmavší fialové a třpytivě stříbrné. Musím říct, že ta světle fialová mě okamžitě uchvátila. Pokud použijete více vrstev, tak laky zasychají celkem pomalu, a tak je potřeba si na nalakování vyhradit více času. 


  • Dvě rtěnky od MUR, jedna tmavě červená a druhá fialová. Fialová rtěnka mi dělala celkem starost, protože bych se na takový odstín asi jen tak neodvážila, ale nakonec je spíše metalicky růžová, což mi taky moc nesluší. Červená je moc krásná, ale takových rtěnek už mám doma spoustu.

  • Konturovací paletka od MUR - Tato paletka je krémová, a tak mi taky moc nevyhovuje, jelikož já radši pracuji s pudrovými produkty. Ale určitě ji zkusím využít a když né celou, tak alespoň ten rozjasňovač, který je uvnitř, protože ten za to stojí.

  • Velká paletka stínů od Freedom - Tato paletka obsahuje 48 stínů v nude barvách, proto mě ani moc nenadchla, jelikož takové paletky už doma taky samozřejmě mám. Jediné co mě na stínech nadchlo, jsou modré stíny, které tuto barevnou škálu alespoň trochu oživily. Musím ovšem říct, že s bází jsou stíny super, čekala jsem o mnoho menší výdrž.



Nakonec se mi tedy nákup s mystery balíčkem moc nevyplatil, jelikož už takové věci doma mám a nebo mi nevyhovují. Dle mého(a určitě to tak i bude 😀) firma dávala do balíčků jen věci, kterých se potřebují zbavit, protože už jim dlouho ležely na skladě. 

2 komentáře:

  1. To s tým zbavovaním sa myslím tiež, popravde, ani mňa tento mystery bag nezaujal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si žádný z těchto balíčků nekoupila. Je sice super rozbalovat balíček a nevědět, co v něm je, ale snad nikdy jsem neviděla žádný, u kterých bych si fakt řekla, že se povedl...

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)