neděle 24. listopadu 2019

Makeup Revolution - by Petra paletka

Ahoj všem!
Konečně tady máme zase nějakou tu kosmetickou recenzi. Tentokrát je to paletka By Petra od Makeup Revolution ve spolupráci s českou youtuberkou PetrouLovelyHair. Předpokládám, že každý kosmetický fanda už tuhle spolupráci dávno zaregistroval, protože se paletka prodává již více než rok. Já jí zpočátku odolávala, protože spoustu odstínů, které v paletce jsou, najdu i v jiných paletkách které už doma mám. Nakonec mě však přemluvily 50% slevy v Rossmannu a paletku jsem si pořídila za 180 kč. A za takovou cenu jsem ji prostě musela vzít, abych ji konečně vyzkoušela.



V paletce najdete xx stínů, kdy každý z nich má xx gramů. Co se týče barev, tak je paletka opravdu různorodá a kromě hnědé, černé a bílé zde najdeme také červenou, růžovou, oranžovou, žlutou, modrou a fialovou. Pokud teda někdo shání multifunkční paletku očních stínů, která nestojí majlant, může být zrovna tato ta pravá.

Paletka je celkem dost dobře pigmentovaná, až na některé světlé stíny. S tím jsem ale tak nějak počítala. Také mi přijde, že modrý stín Hubby's Fave se v paletce tváří trochu jinak než na oku. V pánvičce vypadá totiž úplně super, nádherný odstín, který jen tak někde nenajdete. Když jsem ho však dala na oko, změnil se na hodně tmavě modrou, jako noční obloha. U dalších stínů jsem to zatím nezaznamenala, tak snad budou v pohodě.





Se stíny se dobře pracuje, jdou krásně rozmazávat do ztracena. Bohužel si nerozumí s úplně všemi bázemi pod stíny. Já používám v 99% případů bázi od Urban Decay, která nedělá problémy. Když jsem však dělala s paletkou žluté líčení a chtěla jsem vyzdvihnout sytost stínů, použila jsem bílou bázi od Nyx. S tou už si stíny nedokázaly dostatečně poradit, a tak mi dost zvýrazňovaly záhyby na víčku.
Výdrž stínů je hodně dobrá. Myslím si ale, že v dnešní době záleží také dost na tom, jakou použijete bázi pod stíny. Já bez báze už vůbec nefunguji a dávám si ji pokaždé. Stíny s ní tedy vydrží úplně v pohodě půl dne.


Na závěr vám sem přidávám nějaké líčení, které jsem s touto paletkou dělala. Pokud se vám líbí, tak mě určitě nezapomeňte sledovat na mém makeupovém instagramu makeup_by_kendys 💕, kde také najdete více mých líčení.




1 komentář:

Všem moc děkuji za komentář :)