sobota 12. ledna 2019

Makeup Revolution - Čokoládový trezor

Ahoj všem!
Když přišla na trh limitovaná vánoční kolekce od Makeup Revolution, musela jsem alespoň něco z toho mít, a tak výběr padl na čokoládový trezor - v angličtině Chocolate Vault. Já si tuto sadu objednávala právě z anglického eshopu, protože měli již na začátku listopadu slevy a já se bála, že by byl trezor později již vyprodaný. To se nestalo a na černý pátek byla sleva ještě větší. V tu dobu už jsem ale měla samozřejmě balíček doma, a tak už mi to bylo prd platné. 
Protože jsem to JÁ, tak byl s objednávkou samozřejmě problém. Doba dodání pro EU byla kolem 5-7 dnů a já každý den netrpělivě klikala na kurýra, abych zjistila, jestli se můj balíček vůbec někam posunul. Bohužel tam bylo každý den to samé, a to to, že balíček vyexpedovali ze skladu. Když už jsem na balíček čekala 10. den, začalo mi to být divné, a tak jsem se rozhodla, že napíšu na podporu Revolution. Asi po dvou dalších dnech jsem se dozvěděla, že můj balíček ani fyzicky neopustil sklad v Anglii a kurýr ho tam prostě někde zapomněl. Nakonec se mi omluvili a balíček znovu zaslali. 




V balíčku došla pečlivě zabalená obrovská čokoláda, ve které na mě čekalo 6 paletek očních stínů, 2 malé konturovací - rozjasňující paletky a 3 lesky na rty. Cena této kolekce byla v přepočtu 1800 kč.
  • Salted Caramel paletka
  • Lemon Drizzle paletka
  • Macaroons Chocolate paletka
  • Strawberry Cheesecake paletka (limitovaná)
  • Smores paletka (limitovaná)
  • Cranberries & Chocolate paletka (limitovaná)
  • Praline paletka (malá)
  • Chocolate Strawberry (malá)
  • Lesky v odstínech Praline, Chocolate Cherry, Salted Caramel

Zleva: Salted Caramel, Chocolate Cherry, Praline




Na následujících fotkách uvidíte detaily všech paletek s očními stíny. Musím říct, že swatche na zápěstí nevypadají zrovna nejkvalitněji, ale možná to bude taky tím, že mám hodně suché ruce, a tak mi nejdou stíny na prsty pořádně nabrat. Na očích vypadají stíny kvalitně, jsou dost pigmentované, ale to je také stín od stínu, jak můžete vidět na fotkách. Některé přechodové stíny prostě nejdou vůbec vidět, ale tak to bývá i u stínů některých kvalitnějších značek. Stíny vydrží s bází až do odlíčení. Musím říct, že mě Makeup Revolution nepřestává s kvalitou paletek překvapovat a určitě se zvládne vyrovnat v poměru cena/kvalita i dalším značkám. 























Tak co, jak se vám zdá tato vánoční limitovaná kolekce? Já jsem stoprocentně spokojená a už se těším, co dalšího zase MUR vymyslí. 

5 komentářů:

  1. To je poriadne množstvo kozmetiky za takú skvelú cenu, všetko vyzerá krásne :) Podľa mňa sa táto limitka skutočne vydarila :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, nějakou čoko paletku bych si měla taky koupit :)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Tie paletky sú prekrásne. Asi si tú kolekciu tiež obstarám. Vďaka za tip :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Jednu z těch paletek mám, už ani nevím jakou, jsou ale rozkošné!

    OdpovědětVymazat
  5. ja by som tolko tienov nevyuzila, ale balenia maju dokonale :D

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)