neděle 23. prosince 2018

Dr. Seuss X PUR - The Grinch paletka

Ahoj,
po nějaké době se zase hlásím s jednou recenzí paletky. Tentokrát je to paletka Grinch, která vznikla ve "spolupráci" kosmetické značky PUR s již zesnulým Dr. Seussem, který napsal knížku Jak Grinch ukradl Vánoce. Tato knížka byla inspirací k vytvoření filmu, který se tento rok objevil v kinech v animované verzi.
Poprvé když jsem zahlédla třpytivé swatche z této paletky, tak jsem vůbec nevěděla o jakou paletku se jedná, ale ihned mě zaujaly. Později jsem se dočetla, že to je zrovna tahle paletka a byla jsem jí uchvácená. Našla jsem ji na stránce Beauty Bay, kde stála v přepočtu 1200 kč. V tu chvíli jsem se ještě rozhodla ji nekoupit i když jsem ji hrozně moc chtěla a udělala jsem jen dobře, jelikož asi o týden později byla paletka zlevněná na 800 kč. To mi nahrálo do karet a já si ji objednala.





Paletka má úžasné balení. Vypadá jako krabička, která se otevře a uvnitř najdete zrcátko ve tvaru srdce. Na zrcátku je napsána věta, kterou asi pozná každý, kdo již tento film viděl "The Grinch's small heart grew three sizes that day!". Pod zrcátkem se nacházejí malé Kdosice poskládané z papíru. Samotná paletka se nachází pod papírovými Kdosicemi, kde si ji můžete vytáhnout jako šuplíček.




Paletka je také ve tvaru srdíčka. Kromě stínů, zde můžeme také najít zelený balzám, o kterém si později též něco povíme. První se ale vrhneme na stíny. Jsou zde dva matné stíny, šest stínů se shimmerem, dva stíny se třpytkami a dva stíny jsou samotné slisované třpytky. Právě tyto dva poslední stíny zaujmou z celé paletky nejspíše nejvíc. Každý stín, dokonce i balzám mají svůj název. Názvy samozřejmě korespondují s filmem, a tak jsou tu stíny pojmenovány jako Mr. Grinch, Cindy - Lou Who, Boooring!, Maaaax! či Cave.


Jak můžete vidět na fotce, stíny jsou skvěle pigmentované. Co se týče kvality, tak tam bych ráda vypíchla jejich prášivost, a to u stínů matných, kdy opravdu opadávají pod oko a proto je potřeba si stíny udělat jako první.
Třpytky se celkem dobře nanášejí s plochým štětcem a také samozřejmě záleží, jaký primer pod ně použijete. Já mám glitter lepidlo od Nyxu a musím říct, že již po pár minutách byly třpytky opadané, ale opravdu jen v zanedbatelném množství. Jinak jsem se třpytek zbavovala další 2 dny a to nepřeháním! 😀
Výdrž stínů je opravdu super, já je měla asi 9 hodin a pořád držely jako přibité. 


Balzám na rty je opravdu zelený jako Grinch, ale není třeba se obávat, jelikož se na rtech změní v růžovou a je také příjemný. Jako bonus je vyveden v krásném zlatém obalu.



Pokud by vás zajímalo mé první líčení s touto paletkou, přikládám příspěvek z mého instagramu. 😊


Tímto bych ráda zakončila dnešní článek a přeji vám všem krásné Vánoce! 

1 komentář:

  1. Líbí se mi její pigmentace, ale vzhled moc ne. Nevím proč, ale působí na mě takový laciným dojmem.

    Přeji klidné a šťastné svátky :)
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)