neděle 1. dubna 2018

Evanescence 2018

Je sobota 17. března 2018 a my vyrážíme na 300 km dlouhou cestu do našeho hlavního města, abychom zase zažili něco úžasného. 💗
I když Evanescence znám už hodně dlouho, začala jsem je poslouchat asi před deseti lety. Minulý rok v červenci jsem je viděla poprvé naživo a bylo to naprosto fantastické. Měla jsem tedy jasno, že chci i na další koncert, problémem ale byly finance a tak jsme se rozhodovali, jestli vstupenky koupit. Den před předprodejem jsem to ale rozsekla a jelikož jsem měla heslo k objednání mohla jsem objednávat hned. Z mého spontánního rozhodnutí zaplakala tedy moje kasička, která byla o 4600 kč chudší. Jeden lístek stál 2300, ale v žádném případě toho nelituji, protože jsem objednala místa v druhé řadě.
Jako další jsme museli vyřešit hotel. Protože jsme nechtěli přejíždět přes celou Prahu kvůli koncertu a hledat místo na parkování, řekli jsme si, že musíme bydlet, co nejblíže to půjde. Nakonec jsme zvolili hotel Corinthia, který má pět hvězdiček. Hotel je opravdu vysoký, jelikož má 26 pater a kromě pokojů tady najdete i restaurace, bar, wellness a bazén, ze kterého krásně vidíte na Prahu. My ale bohužel neměli moc času a tak jsme ani do bazénu nešli. Co se týče personálu, většina byla moc milá, až na výjimky. Nejlepší však na celém hotelu byla rozhodně snídaně, která je formou bufetu, ale já si stejně dala jen müsli s jogurtem, protože toho po ránu moc nesním.😀 Když jsem se však dívala kolem, všichni si dávali plné talíře a brali si jich se sebou ke stolu co nejvíce. Pokud byste se tu chtěli nasnídat, bude vás to stát 600 kč, my však měli snídani v ceně.
Teď už ale na hlavní část tohoto článku. Jelikož to nebyl jen tak ledajaký koncert, ale s orchestrem, oblékla jsem si dlouhou sukni z Mohita. Samozřejmě jsem to ale chtěla ladit hlavně do Amyna stylu a tak jsem si k tomu vzala koženkový top s křivákem, boty na podpatku se cvočky a do ruky psaníčko s pyramidami. Líčení jsem si zvolila temnější v barvách oblečení a musím říct, že jsem celkem spokojená s tím, jak jsem vypadala, i když bych takhle asi za normálních okolností ven nevylezla. 😁



Jak už jsem psala, hotel jsme měli naštěstí od kongresového centra jen kousíček, ale jelikož bylo -3°C, foukal vítr a padal sníh, tak ani těch "pár" metrů nebyla žádná sranda. Naštěstí jsme došli v pořádku a žádný pád neproběhl.
Když jsme byli uvnitř a konečně našli sál, kde měl koncert proběhnout, paní nám ukázala naše místa a byly super! Pódium bylo opravdu blízko nás, což jsem ani nečekala.
Ve 20:00 začal hrát pouze orchestr, který odehrál ve 40-ti minutách 5 písní a musím uznat, že už to pro mě byl úžasný zážitek. Myslím, že je taky zajímavé, že Evanescence hrají pokaždé s místním orchestrem, podle toho, kde zrovna mají koncert a celé turné s nimi jezdí pouze jejich dirigentka.
Ve 21:00 konečně na scénu přišla Amy s celou skupinou a já měla husí kůži. Během koncertu jsem nesledovala jenom frontmanku, ale také ostatní členy skupiny a samozřejmě i orchestru a všichni byli naprosto dokonale sehraní a to velmi obdivuji.


V hlavní části koncertu skupina odehrála 21 písní a poté ještě samotná Amy zazpívala a zahrála na piano 3 písně v přídavku.
Koncert byl pro mě neuvěřitelný zážitek, na který budu určitě vzpomínat až do konce svého života.

Přidávám i příspěvek z mého instagramu, kde se můžete podívat na krátké video z koncertu. 😊


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentář :)