úterý 19. září 2017

Outfit #10 - Body s nášivkami

Ahoj! Dnes přináším poslední "vyletněný" outfit. Pomalu se připravuji na vrstvení oblečení a taky na focení nějakých podzimních outfitů.
Bohužel jsem tento outfit nestíhala vydat dříve, a tak s ním přicházím až teď.
Hlavní roli v tomto outfitu hraje body s nášivkami, které mám z rosegal.com. Tohle body je hodně odvážné, a tak jsem musela opravdu dost povzbudit své sebevědomí k tomu, abych ho vytáhla do ulic, jelikož, jak si asi každý všimne, tak do něho nemám co dát.😁






Body - Rosegal
Džíny - New Yorker
Boty - Deichmann


6 komentářů:

  1. Ikdyž tu hraje hlavní roli body, které je povedené.. daleko víc mě zaujaly ty botičky - ty jsou teprve super :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle není úplně můj styl, ale tobě to teda sekne! :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný outfit, líbí se mi ty botičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, musím říct, že boty vypadají opravdu super, chtěla jsem je už minulé léto, ale nestihla jsem je koupit. Bohužel nejsou zrovna nejpohodlnější. Pásek se pořád rozvazuje a zařezávají se do prstů. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíce líbí ty boty, ale věřím, že moc pohodlné nejsou. Květované nášivky se mi taky líbí, mám doma jeden takový kousek :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)