úterý 29. srpna 2017

Paletka Maybelline - The 24 Karat Nudes

Tuhle paletku jsem poprvé zahlédla na instastories Petrylovelyhair a strašně se mi zalíbila. Nějakou chvíli jsem přemýšlela nad tím, jestli ji opravdu koupit. Když jsem potom na ni narazila v drogerii ve slevě za 249 kč, nemohla jsem odolat. Vyzkoušela jsem tester, abych viděla, jakou mají stíny pigmentaci a vypadaly opravdu dobře. Tak jsem se rozhodla, že ji beru. Zatím jsem ji na sobě nikde neměla, pouze jsem testovala doma. A jak to dopadlo?



Líbilo se mi, že stíny byli zajímavě nakombinovány a kromě "nudných" nude stínů ji rozzářila např. zlatá a třpytivá fialová či černá. Zezadu obalu můžeme najít, jak stíny společně kombinovat, třeba po čtyřech pod sebou, nebo po třech vedle sebe atd. 
Součástí paletky je aplikátor se štětečkem. 


Stíny jsem si zkusila otřít na prsty a byla jsem nadšená, jak jsou krásně pigmentované. Ta zlatá mě prostě uchvátila. Hned na to jsem si zkusila stíny aplikovat na oční víčko a nemohla jsem tomu uvěřit. JE TO HRŮZA! Já nevím, co na to mám říct. Tahle paletka se prostě a jednoduše nepovedla. Stíny jsou sice hezky pigmentované, ale to do té doby, než se je pokoušíte zapracovat štětcem. A také, pokud si vyzkoušíte udělat barevnější stíny, nakonec z nich stejně zbyde jeden nevýrazný stín. 
Značka Maybelline mě poslední dobou opravdu zklamala. (Pokud jste ještě nečetli recenzi na tekutou rtěnku, určitě se podívejte sem).
Na následujících fotkách ukazuji stíny ihned po nanesení a další fotka je po přejetí štětečkem. 







Paletku určitě nedoporučuji, dokonce si myslím, že je to nejhorší paletka, kterou doma mám! 

A co si o paletce myslíte vy? Máte ji doma, nebo jste přemýšlely, že si ji koupíte? 

3 komentáře:

  1. Ty jo, tak naštěstí jsme si tuhle paletku nekoupila. Z této řady od Maybelline mám lak na nehty a jsem z něj nadšená. Z paletky se mi nejvíce líbí ten zlatý stín, ale jak jinak čtu, tak je paletka na nic.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem psala recenzi na paletku The Rock Nudes a souhlasím s tebou. Je to skutečně hrůzostrašná hrůznost ...

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)