neděle 11. prosince 2016

Recenze - Paletka Storm od Sleek

Ahoj!
Dneska jsem si připravila recenzi na paletku Sleek - Storm.

Tuto paletku jsem dostala před rokem od mého taťky, který mi ji přivezl z Nizozemska. Přiznávám, že do té doby jsem o Sleek neslyšela, ale teď se tato značka objevuje čím dál tím více i na českých eshopech. S pigmentací jsem opravdu spokojená, barvy jsou syté, ale po několika hodinách vyprchají. S použitím báze pod stíny však vydrží celý školní den. Nejvíce využívám odstíny hnědé, vínové a zlaté. Modrá a zelená mi moc nesedí, ale občas si udělám líčení i s němi. V paletce je i aplikátor na stíny a zrcátko. Hodně se mi líbí, že paletka má odstíny pojmenovány. S paletkou jsem spokojená a určitě si někdy koupím další. Nejvíce se mi líbí All Night Long a A New Day, které mají krásné zemité odstíny a taky Vintage Romance. 




5 komentářů:

  1. tieto Sleek paletky sú super :) tiež si plánujem kúpiť ďalšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Sleek paletky jsou parádní, také jednu mám a spokojenost. U této se mi líbí hlavně ta horní přirozená řada :-) z té spodní bych moc stínů nevyužila...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež mám jednu a som s ňou spokojná. Určite si plánujem kúpiť aj ďalšie.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. tieto sleek paletky su naozaj užastné plánujem si zakupiť nejaké ! :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám asi 4 druhy paletek očních stínů od Sleek a nemůžu si je vynachválit. Krásně se roztírají a jsou skvěle pigmentové. Některé odstíny (ty hodně třpytivé) někdy práší pod oči, ale nic, s čím by si holka neuměla poradit :)
    Pěkná recenze...

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)