sobota 6. srpna 2016

New in - Summer 2016

Ahoj!

Dneska tady mám celkem hooodně věcí, které jsem si pořídila během července. Tak jdeme na to. Předem se chci omluvit za fotky jednotlivých věcí, jelikož rekonstruujeme pokoj a já hledala po celém bytě místa, kde bych mohla fotit. 

Jako první tady mám kosmetiku z drogerie DM. Do DM jsem měla 25% slevu na výrobky Mixa a tak jsem toho musela samozřejmě využít. 

Micelární voda, Mixa - 112,- (po slevě)





24h zklidňující hydratační krém, Mixa - 97,- (po slevě)




Paletka Rose, Essence - 120,-
Stíny jsou více do růžova, ale bohužel se mi to nepodařilo zachytit. :(





Gel na holení, Balea - 43,-
Tento gel je z limitované edice a opravdu nádherně voní! :)



Sprchový gel, Balea - 25,-
Tady platí to samé jako u gelu na holení. Musím se přiznat, že já v DM běžně nenakupuji, ale tyto letní limitky vždy stojí za to. :)



Teď se přesunu k oblečení. Vše jsem si koupila ve Zlíně, v centru Malenovice. Chodím zde vždy na takové ty větší nákupy, jelikož tady mají dost velký sortiment oproti ostatním obchodním centrům ve Zlíně.

Dlouhé černé tričko s rozparky - New Yorker - 199,-



Halterneck tílko - Cropp - 69.-


Tílko se Zvonilkou - Cropp - 149,-


 Batoh - House - 699,-


Šněrovací šortky - New Yorker - 299,-


Slaměný klobouk - New Yorker - 399,-
Tato fotka je extrémně hrozná, ale opravdu už jsem nevěděla, kde ten klobouk vyfotit. :D


Khaki tričko - New Yorker - 89,-


Osuška - F&F - 199,-


Osuška - House - 149,-


1. Boty - New Yorker - 399,-
2. Boty - House - 449,-



Podprsenky - první z New Yorkeru a ostatní z H&M. Pokud by vás zajímaly jednotlivé ceny, tak si napište do komentáře. :)


No a jako poslední tu máme věci z Parfums.cz, jelikož jsem vyhrála poukaz v hodnotě 500 kč, tak jsem se rozhodla, že toho využiji, no a nakonec objednávka byla za 1126,-.

Jako první tu mám tělový sprej od Victoria's Secret, přála jsem si ho už asi dva roky a tak jsem se konečně rozhodla, že si ho objednám. Balíček mi přišel v pondělí, no a ve středu mi dojde leták do drogerie Teta a hádejte co... Samozřejmě, body spreje už jsou i tam. Prostě zákon schválnosti.

Tělový sprej - VS - 215,-


Šampon pro poškozené a suché vlasy - Kallos - 82,-


1. Chocolate regenerační maska pro suché a poškozené vlasy - Kallos - 44,-
2. Jasmine maska pro suché a poškozené vlasy - Kallos - 42,-
3. Placenta maska pro suché a poškozené vlasy - Kallos - 45,-


1. Konopný šampon pro suché a křehké vlasy - Herbavera Hair - 45,-
2. Chmelový šampon proti lupům - Herbavera Hair - 45,-


1. Šampon pro suché a poškozené vlasy - Farmona - 64,-
2. Obnovující maska pro suché a poškozené vlasy - Farmona - 69,-
3. Bezoplachový kondicionér pro suché a poškozené vlasy - Farmona - 59,-


1. Šampon a kondicionér - Naturalium - 101,-
2. Tělové mléko - Naturalium - 133,-


1. Kondicionér ve spreji pro extrémně poškozené vlasy - Farmona - 59,-
2. Bezoplachová kúra s regeneračním účinkem - Farmona - 79,-


Krém na ruce s banánem a kokosem - Farmona - 39,-


Paletka očních stínů a tvářenek - BHcosmetics - 353,-




Paletka očních stínů - BrushArt Color - 151,-




Jestli jste došli až sem, tak vám gratuluji, jelikož je konec. Stejně mám pocit, že jsem ještě na něco zapomněla, ale to už je jedno.. :D

Pokud by vás zajímala nějaká recenze na určitý výrobek, tak napište do komentáře. :)












3 komentáře:

  1. Páni, koupila jsi si úžasné věci. Moc se mi líbí ten batoh a boty z Housu, asi tam taky musím vyrazit. A ty podprsenky z H&M, nádhera!
    A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty stíny od Essence jsem zrovna dneska koukala, ale jelikož jsem měla málo peněz, tak jsem si je nekoupila :( Ale stále nad nimi přemýšlím :)
    Ale koupila sis moc pěkné věci! Máš dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)