neděle 13. září 2015

Vítejte!

Asi před pěti lety jsem měla blog na blog.cz, který byl o hudbě a hlavně Avril Lavigne. Na druhém stupni základní školy jsem chodila oblečená jako „hastroš“ a protože jsem poslouchala hlavně rock, punk a metal nosila jsem stále vytahané trička a mikiny. Když jsem přešla na střední, tak už nebyl na blog čas a začínala jsem se zajímat o úplně jiné věci, jako například o módu.


Jelikož mě teď pár lidí oslovilo a řekli mi, proč si nezaložím vlastní blog, začala jsem nad tím uvažovat. Moje první myšlenka byla, že už je takových blogů strašně moc a asi nemá cenu zakládat další. Nakonec jsem se ale rozhodla, že si jej založím a proto vás vítám na mém blogu, který chci věnovat hlavně módě a popřípadě i focení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentář :)