pátek 4. srpna 2017

Banggood wishlist

Když jsem dostala email od Banggood, tak jsem vůbec nevěděla o jaký e-shop se jedná a jsem si jistá, že vy ostatní také ne. Samozřejmě jsem byla ale zvědavá, co všechno zde najdu, a tak jsem stránku ihned otevřela. Tento obchod bych přirovnala k takovému malému Aliexpress, či Ebay. Najdete zde oblečení, šperky, boty, kabelky a kosmetiku, ale také různé věci třeba ke sportu. Není tam moc velký výběr, ale pokud hledáte, najdete opravdu krásné kousky jako já.


První věcí, která se mi zalíbila je tato košile. Kromě našitých růžiček se mi na ní hodně zamlouvá to, že tělo je celé v černočerné barvě, ale rukávy jsou průhledné. Jen se mi nelíbí teda ty třásně, co visí pod růžičkami, ale to si myslím, že by se dalo lehce upravit. Najdete ji tady.


Jako další jsem našla tento bralet, který je dostupný v bílé i černé barvě. Já tedy bralety už moc nenosím, ale tento bílý by se vážně hodil k sukni. 😁 Jen bych ho tedy potřebovala spíše v XS, které je bohužel vyprodáno, ale možná bych to riskla a vzala si i S. Najdete ho zde.


Jako poslední věcí v tomto wishlistu bych vám chtěla ukázat kabelku. Podle fotek na eshopu vypadá, že je opravdu velká a tudíž podle mě skvělá například do školy, nebo kamkoliv, kde potřebuje hodně věcí u sebe. Jen si nejsem jistá tou barvou - nejvíce se mi líbí šedá, ale černá je zase taková klasická a hodí se ke všemu. Kabelku můžete najít tady.


1 komentář:

  1. Eshop vyzerá super, tá košeľa sa mi veľmi páči a kabelka taktiež :)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)