čtvrtek 8. června 2017

Rosegal wishlist, červené úzké šaty a šaty s kapucí

Ve spolupráci s e-shopem Rosegal bych vám ráda ukázala nějaké šaty, které obchod nabízí. Jako například červené úzké šaty tady, nebo dlouhé hoodie šaty, které naleznete zde.
Některé šaty s kapucí se mi celkem líbí a ty červené taky, ale jsou většinou s dlouhým rukávem a já bych se v tom asi necítila. Proto jsem si udělala svůj vlastní wishlist věcí, které se mi na Rosegal líbí.

Jako první jsou to věci s kytičkovými výšivkami. Nejsem tímto trendem úplně posedlá tak, že bych musela mít dvacet tisíc milionů věcí s výšivkami, ale alespoň jedna by neuškodila. Nejvíce se mi zalíbily tyto tři věci: BodyPrůhledné body a Průhledné triko





Jako další jsem si oblíbila jednodílné plavky a na Rosegal jsem našla tyto, které jsou opravdu krásné. Člověk se sice moc neopálí a já osobně do toho hlavně nemám žádná prsa, ale jsou prostě jednoduše nádherné. Najít je můžete tady.


Jako poslední věc bych si chtěla pořídit nějaký overal. Mám už doma jeden, ale ten je spíše do trochu chladnějšího počasí a mně by se hodil nějaký letní, jako například tento.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentář :)