středa 6. července 2016

DIY "BB krém" a rozjasňovač

Ahooj, dnes tu mám článek o "BB krému" a rozjasňovači, které jsem si sama vyrobila. Jednoho dne mě napadlo vyrobit si rozjasňovač (nebo taky korektor), jelikož mám dost tmavé kruhy pod očima. Obyčejné korektory za "pár korun" mi moc nepomáhají a kupovat si drahou konturovací paletku se mi taky nechtělo. Tak jsem si řekla, že si ho vyrobím doma.
Bohužel, postup na rozjasňovač nemám, protože ho mám ještě hodně, ale je to stejné jako u BB krému, jen v jiném množství.

BB krém
Nevím, jestli se tomuto krému dá říkat BB krém, ale já jsem si ho tak prostě pojmenovala.. :D
Budeme potřebovat: 

  • Hydratační krém 
  • Makeup
  • (Bílý makeup)
  • (Krém na opalování)
  • Nějakou dózičku, mističku,...
Já bílý makeup použiji, jelikož jsem hodně světlá a žádné makeupy mi nesedí.



Nejdříve si do dózičky dáme makeup, bílý makeup a hydratační krém. Hydratačního krému by tam mělo být ze všech položek nejvíce. Já to dělám od oka, takže nemám žádné určité množství, kolik se toho tam má dát. 


Poté si uvaříme vodu ve varné konvici a nalejeme si ji do nějakého menšího hrnce. Dózičku vložíme do hrnce a směs necháme chvilinku roztopit, pak ji pořádně promícháme párátkem. 


Voilà a krém je hotový. :)





Rozjasňovač
Rozjasňovač uděláme úplně stejným způsobem, jen hydratačního krému tu bude méně a měl by být i světlejší, než odstín vaší plati, takže doporučuji ten bílý makeup použít. :)


Doufám, že se vám článek líbil. 
A co vy? Zkoušíte doma taky takové "pokusy" nebo ne? :)


2 komentáře:

  1. Docela dobrý nápad, to by se mi mohlo hodit až nebudu moct najít správný odstín makeupu.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)