čtvrtek 26. května 2016

Výhra z Vinted

Ahoj, asi před měsícem jsem vyhrála na Vinted.cz, nebo chcete-li Votoč Vohoz, balíček věcí z USA. Minulý týden mi přišel a já vám teď ukážu, co vše v něm bylo. :)
Balíček byl takto zabalený.


Jako první jsem si do ruky vzala dopis, který zde byl přiložen.



Dále tam na mě čekalo sušenkové máslo. Toto máslo se má potírat na palačinky nebo třeba vafle. Chutná úplně stejně jako naše Lotus sušenky. Mamka je z něho hrozně unešená a tak se rozhodla, že začne googlit. No a našla si recept, jak si toto máslo vyrobit doma. Zatím teda udělala máslo z Bebe sušenek a chystá se právě na Lotus sušenky a Oreo. Tak jsem teda zvědavá. Pokud to vyjde, tak potom určitě sdílím recept. :)


Z dekorativní kosmetiky byl v balíčku balzám na rty a voděodolná řasenka od Maybelline. Já se sice na koupaliště nemaluji, ale vyzkouším ji. Balzám krásně voní po citronu a limetce. 



Další kosmetické výrobky byly do koupele (teda aspoň myslím). :D
První je ručně vyrobené mýdlo s levandulí a citronem a druhá je nějaká koulička. První jsem si myslela, že je to bomba do koupele, ale není. Je těžší a nerozpouští se tak rychle jako bomba. Pokud někdo víte, co to je, tak mi to prosím napište do komentáře. :) :D



No a v neposlední řadě jsem dostala svíčku a puzzle. Puzzle už si skládala moje malá sestra, takže alespoň někdo jej využije. No a svíčka má úžasnou vanilkovou vůni, provoní celou místnost. A hlavně je v super plechové dózičce, kterou pak určitě na něco využiji. 




Ještě jednou moc děkuji za tuto skvělou výhru!!!








2 komentáře:

  1. Tak to sušenkový máslo ti opravdu závidím, já ho u nás marně hledám :(

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem ho našla i u nás, vyrábí ho právě firma Lotus a já ho koupila v Tescu. :)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)