čtvrtek 24. března 2016

Písničky ke cvičení

Ahoj, tak jsou tady konečně Velikonoční prázdniny a já se můžu alespoň trošku připravovat k maturitě. Samozřejmě vám nemusím vysvětlovat, že se mi vůbec, ale vůbec nechce. Začínám být čím dál tím více nervózní, nejvíce se asi bojím slohovek z češtiny a angličtiny - to je můj kámen úrazu a potom taky odborných témat z marketingu, managementu, ekonomiky a teorie propagace. Doufám, že si vytáhnu nějakou lehčí otázku. :(
Na příští týden musíme umět už prvních 7 témat do angličtiny, nejhorší jsou ty, co ani neokecám na 5 minut, jako třeba téma Luhačovice - pamatovat si historii města, lázní, atd..

K dnešnímu článku jsem si připravila moje nejoblíbenější písničky, které mě nakopnou ke cvičení.
Doufám, že vás taky zaujmou a hlavně nakopnou. :)

  1. Eminem - Survival
  2. 50 Cent - Ready For War
  3. 55 Escape - Another Me
  4. Avery Watts - A Cut Above
  5. DJ Assass1n - Frag Out
  6. Dualistic - The One
  7. Hollywood Undead - We Are
  8. Rob Bailey and The Hustle Standard - Hungry
  9. Rob Bailey & The Hustle Standard - Never Settle
  10. The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
  11. Soundtrack: Afraid of this generation
  12. Eminem - Lose Yourself
  13. Remix 1
  14. Remix 2

Za zmínění také stojí určitě GYMRADIO, kde hrají super písničky. :)


4 komentáře:

  1. Zaujímavý výber, niektoré poznám, niektoré nie. Mne sa dobre cvičí aj pri piesňach od Two Steps From Hell, určite odporúčam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý playlist, mám rada tieto pesničky. K cvičeniu sú super☺
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat
  3. zajimavy vyber :-)) vetisu znám a mam teda taky rada:)
    tešim se na další clanek!
    určtiě mrkni ke mě na blog o modleingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělýýýý! Přesně tohle potřebuji! Děkuju mockrát, mám z toho ve svém mobilu jen 3 asi:-) Stále u mě na blogu probíhá jarní soutěž:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)