úterý 15. března 2016

Motivační videa k posilování

Ahooj, tak se zase ozývám po delší době. Konečně už mám asi po měsíci skoro celou maturitní práci hotovou. Minimální počet stran je 15 - 20, já jich mám něco přes 30, tak snad by to mělo stačit. :D
Psala jsem marketingový mix na Kofolu, takže to bylo trošku více obsáhlejší. V pátek je poslední den k odevzdání a nám se doma, samozřejmě jako na potvoru, pokazila tiskárna. 
V sobotu jsem byla dělat přijímačky v angličtině, upřímně si myslím, že to moc nedopadlo. Naštěstí jsem nebyla jediná, kdo se takto cítil. 
Jelikož jsem stále neměla čas na připravení článků o cvičení a k přehlídce ještě nemám žádný materiál, tak jsem se rozhodla, že vám představím mé oblíbené motivační videa. 

Já se na tyto videa většinou dívám, když se zahřívám na stepperu. Tak snad vás taky namotivují, :)







A poslední video je ZDE. Je to sestřih několika videí od Franka Medrano a jeho ženy Antoniette Pacheco. Jsou naprosto úžasní. :)


1 komentář:

  1. Skvělý, občas bych to potřebovala:-D Jsem líná jak prase:-D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)