středa 23. prosince 2015

Stužkovací večírek

V pátek 11. prosince jsme měli stužkovací večírek. Jako téma jsme si vybrali 20. a 30. léta. A tak jsem se rozhodla, že vám ukážu svůj outfit, který jsem nestihla nafotit celý, takže mám alespoň fotky jednotlivých kousků.

Jako první tady mám šaty, které jsem dostala už před čtyřmi lety k Vánocům. Nakonec mi je všichni chválili, takže si myslím, že svůj účel splnily. 




Koupila jsem si k nim i lodičky, o kterých jsem psala již zde. Díky tomu, jak jsou pohodlné jsem v nich vydržela celý večer. 



Jako další jsem si k outfitu koupila boa. Musím říct, že šíleně opadávalo. Na stužkáči ho mělo asi dalších 15 holek a peří bylo opravdu všude. 


+ Přikládám fotku, jak to na začátku večera vypadalo, ke konci už to bylo horší. Celkem jsem litovala té paní, co to musela potom uklízet.


Následujícím doplňkem je cigaretová špička a falešná cigareta. Cigaretu jsem měla v puse naposledy před půl rokem, takže jsem tuto fake cigaretu dost ocenila. Vypadala tak věrohodně, že mi ji spolužačka zlomila, když ji chtěla típnout.


Nakonec tu mám čelenku a korále, které jsem si vyráběla sama. Většinu doplňků kromě perliček mám z eshopu partykostym.


A tady mám fotku z večera, bohužel tedy není outfitová, ale jen mého ksichtu. :D








4 komentáře:

  1. krásne šaty! mne sa tento štýl obliekania vždy hrozne páčil! :)
    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, líbí se mi barva tvé rtěnky :-)
    Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou. Jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě se podívám a začnu sledovat :)

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentář :)