středa 4. listopadu 2015

30 faktů o mně

Ahoj, když jsem viděla, jak všichni o sobě píší nějaké ty fakty, nechala jsem se inspirovat a napsala jsem jich 30. Takže se tady o mně můžete něco málo dozvědět. :)

1. Jmenuji se Martina.
2. Je mi 19 let.
3. Bydlím na Moravě.
4. Přátelé mi říkají Kendy nebo Kendys.
5. Mám ráda posilování, hudbu, módu, tanec a taky si ráda zazpívám.
6. Mám mladší sestru (o 13 let).
7. Rodiče se rozvedli, když jsem měla 4 roky.
8. Miluji cestování.
9. Mé nejoblíbenější jídlo jsou palačinky.
10. Nejoblíbenější nealkoholické pití - voda s citronem(limetkou) a mátou, zelený čaj s citronem.

11. Nejoblíbenější alkoholické pití - vodka (s džusem, sex on the beach,..).
12. Jsem cholerik.
13. Miluji focení.
14. Ve 12-ti jsem měla otřes mozku.
15. Nejoblíbenější film - Nikdy to nevzdávej (Never back down).
16. Nejoblíbenější seriál - Gossip girl, Pretty little liars.
17. Neumím slovensky a když se o to pokouším, zní to dost zkomoleně. Např. polštář bych neřekla vankúš, ale polštár. :D
18. Mám ráda svoje nářečí a štve mňa, že sa mosím vyjadřovat spisovně.
19. Moje výška je pouhých 156,5 cm.
20. Můj přítel je asi o 40 cm vyšší.
21. Jsem naprosto šílená.
22. Mojí největší vášní jsou na 100% boty.
23. Miluji Dupíka z Bambiho.
24. Miluji léto, nenávidím zimu.
25. Často si koupím oblečení, ale doma už se mi nelíbí.
26. Jsem závislá na cukru.
27. Kdybych se narodila jako kluk, jmenuji se Tomáš.
28. Jako malá jsem chtěla být tajnou agentkou.
29. Nejoblíbenější barva - černá a modrá.
30. Občas bývám paranoidní.

5 komentářů:

  1. Bod 8,9, 26 a 30 - tak s tímto se naprosto shoduji ;)

    OdpovědětVymazat
  2. 17,24,25,30 - jako já :-D super článek! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, Dupík je nej! :D A chtěla bych vás s přítelem, vudět stát vedle sebe. :))
    Zvu tě k sobě na giveaway. :)
    KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Také ráda cestuju a miluju palačinky :D Já mám zase starší sestru o 7 roků :)
    Také jsem cholerik :D Já měřím 161cm a příjdu si hrozně malá (ale nevadí mi to, jsem ráda malá :D) a vždy mě potěší, že je i někdo o trošku menší :D
    To je v pohodě, že je tvůj přítel tak velký :D Moje ségra má také snad o 40cm vyššího přítele.
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)